18 grudnia br. w żłobkach „Senso-ludki” przy ul. Jana Kazimierza 21 oraz „Lula” przy ul. Syreny 20 w Warszawie odbyło się symboliczne przekazanie pierwszych oczyszczaczy Panasonic F-VXR35G. W wydarzeniu wziął udział David Preece, dyrektor zarządzający Panasonic w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
– Każdego dnia robimy wszystko, by kompleksowo zapewnić bezpieczeństwo dzieciom, które pozostają pod naszą opieką. Bardzo się cieszę, że dzięki akcji „Miliony oddechów” zyskujemy wsparcie w walce o lepszą jakość powietrza – mówi Gabriela Nowińska, dyrektor żłobka „Senso-ludki”, do którego trafił pierwszy oczyszczacz w akcji.
Zobacz również
– Rodzice bardzo doceniają działania skierowane na zapewnienie wysokiej jakości powietrza w naszym żłobku, bo bariery ochronne małych dzieci nie są w pełni rozwinięte, przez co ich podatność na choroby i alergie jest szczególnie wysoka – podkreśla Patrycja Kurczyńska, reprezentująca żłobek „Lula”, drugą z obdarowanych placówek.
Na złą jakość powietrza wpływa nie tylko nasilający się zimą smog. Zagrożenie dla zdrowia dzieci stanowią także unoszące się przez cały rok w powietrzu wirusy, bakterie, grzyby i alergeny. Oczyszczacze powietrza, które trafiają do żłobków w ramach akcji „Miliony oddechów” usuwają nawet 99,84% zanieczyszczeń oraz pomagają utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia powietrza w pomieszczeniu.
– Jestem przekonany, że wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za to, w jakich warunkach będą dorastać nasze dzieci. Jako Panasonic, pragniemy pomóc w zapewnieniu zdrowych warunków rozwoju i czystego powietrza dla najmłodszych w miejscu, w którym spędzają kilka godzin dziennie. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się przekazać oczyszczacze powietrza do 100 żłobków – to tutaj dzieci codziennie biorą „Miliony oddechów”. Oczyszczacze powietrza Panasonic wyposażone są w technologię nano-e i łączą 3 funkcje w 1 urządzeniu oczyszczają, nawilżają i odświeżają powietrze, którym oddychamy. Dzięki zastosowanym filtrom HEPA posiadają największą skuteczność oczyszczania. Technologia nano-e neutralizuje bakterie, wirusy i grzyby w naszym otoczeniu, a cichy tryb pracy pozwala na spokojny sen naszych pociech. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wsparciu dzieci będą zdrowsze, a rodzice spokojniejsi o ich przyszłość – mówi David Preece, dyrektor zarządzający Panasonic w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing