Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Pani Basia z viralowego hitu zachęca do wsparcia Cancer Fighters 1,5% podatku

Pani Basia z viralowego hitu zachęca do wsparcia Cancer Fighters 1,5% podatku
W social mediach pojawił się krótki filmik, w którym główne role odegrały Pani Basia z viralowej rolki Elements Hotel & SPA oraz kilkuletnia Klaudia, podopieczna fundacji Cancer Fighters.
O autorze
2 min czytania 2025-02-17

„Tu Klaudia, tu pani Basia” – tak zaczyna się viralowa rolka opublikowana w social mediach fundacji onkologicznej Cancer Fighters. Skojarzenia z klipem hotelu Elements sprzed kilku miesięcy? Jak najbardziej słuszne, bo pani Basia to faktycznie Barbara Przybycień z kultowego filmiku, która ogromne zasięgi postanowiła wykorzystać w słusznej sprawie.

Jak sama pisze w linkedinowym poście, współpraca z fundacją Cancer Fighters narodziła się jako efekt „serii fortunnych zdarzeń”. W 20-sekundowej rolce widzimy wnętrza oddziałów onkologicznych, w których na co dzień o zdrowie i życie walczą najmłodsi pacjenci chorujący na nowotwory. „Tu nie mówimy: nie dam rady”, „tu słowo problem ma inne znaczenie” czy „tu dzieci walczą o życie każdego dnia” to tylko niektóre z haseł wygłaszanych wspólnie przez bohaterki wideo. Przekaz mówi jasno: pacjenci onkologiczni to wojownicy i warto ich wspierać

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Pomysł na wykorzystanie trendu pojawił się, gdy zauważyłam, jak filmik z hotelem Elements i Panią Barbarą Przybycień w roli głównej zdobywa ogromną popularność. Widziałam, jak różne instytucje i profile tworzą swoje wersje, więc pomyślałam: dlaczego by nie zrobić tego z naszymi podopiecznymi?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kiedy nasz filmik osiągnął 3,8 mln wyświetleń na TikToku, 3,2 mln na Instagramie i 425 tys. na Facebooku, zauważyła go nawet Pani Barbara. Wspólnie z zespołem postanowiliśmy pójść o krok dalej i zaprosić ją do nagrania specjalnego filmiku w ramach Kampanii 1,5%. Ku naszej radości, przyjęła zaproszenie bez wahania! Tak połączyliśmy siły i stworzyliśmy wideo zachęcające do przekazania 1,5% podatku na rzecz naszej fundacji – wspomina Ewa Harapin, Social Media Manager Cancer Fighters.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
@fundacja_cancerfighters Tutaj pomagamy 👉🏼 www.cancerfighters.pl/wesprzyj-nas Zapraszamy na krótki przewodnik po wrocławskiej klinice według Klaudii ❤️ #viral #cancerfighters #cancer #rak #nowotwor ♬ dźwięk oryginalny – Fundacja_cancerFighters

Mała Marysia z szansą na udział w programie „Twoje 5 minut”

Kolejną podopieczną fundacji Cancer Fighters jest Marysia, która walczy o udział w programie Karola Wiśniewskiego „Friza” „Twoje 5 minut”. Akcja twórcy internetowego ma na celu wsparcie aspirujących influencerów, a tiktokowa rolka dziewczynki zanotowała już ponad 4,4 miliona wyświetleń.

Zdjęcia: LinkedIn

PS „Pomoc to tylko Twoje widzimisię”: Szlachetne Biuro w viralowej kampanii zachęca do niesienia realnej pomocy