„Tu Klaudia, tu pani Basia” – tak zaczyna się viralowa rolka opublikowana w social mediach fundacji onkologicznej Cancer Fighters. Skojarzenia z klipem hotelu Elements sprzed kilku miesięcy? Jak najbardziej słuszne, bo pani Basia to faktycznie Barbara Przybycień z kultowego filmiku, która ogromne zasięgi postanowiła wykorzystać w słusznej sprawie.
Zobacz również
Jak sama pisze w linkedinowym poście, współpraca z fundacją Cancer Fighters narodziła się jako efekt „serii fortunnych zdarzeń”. W 20-sekundowej rolce widzimy wnętrza oddziałów onkologicznych, w których na co dzień o zdrowie i życie walczą najmłodsi pacjenci chorujący na nowotwory. „Tu nie mówimy: nie dam rady”, „tu słowo problem ma inne znaczenie” czy „tu dzieci walczą o życie każdego dnia” to tylko niektóre z haseł wygłaszanych wspólnie przez bohaterki wideo. Przekaz mówi jasno: pacjenci onkologiczni to wojownicy i warto ich wspierać

– Pomysł na wykorzystanie trendu pojawił się, gdy zauważyłam, jak filmik z hotelem Elements i Panią Barbarą Przybycień w roli głównej zdobywa ogromną popularność. Widziałam, jak różne instytucje i profile tworzą swoje wersje, więc pomyślałam: dlaczego by nie zrobić tego z naszymi podopiecznymi?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kiedy nasz filmik osiągnął 3,8 mln wyświetleń na TikToku, 3,2 mln na Instagramie i 425 tys. na Facebooku, zauważyła go nawet Pani Barbara. Wspólnie z zespołem postanowiliśmy pójść o krok dalej i zaprosić ją do nagrania specjalnego filmiku w ramach Kampanii 1,5%. Ku naszej radości, przyjęła zaproszenie bez wahania! Tak połączyliśmy siły i stworzyliśmy wideo zachęcające do przekazania 1,5% podatku na rzecz naszej fundacji – wspomina Ewa Harapin, Social Media Manager Cancer Fighters.
Mała Marysia z szansą na udział w programie „Twoje 5 minut”
Kolejną podopieczną fundacji Cancer Fighters jest Marysia, która walczy o udział w programie Karola Wiśniewskiego „Friza” „Twoje 5 minut”. Akcja twórcy internetowego ma na celu wsparcie aspirujących influencerów, a tiktokowa rolka dziewczynki zanotowała już ponad 4,4 miliona wyświetleń.
Zdjęcia: LinkedIn