Pantone i Tom Brady tworzą nowy kolor „Brady Blue”

Pantone i Tom Brady tworzą nowy kolor „Brady Blue”
Amerykański futbolista zapowiedział wypuszczenie do sprzedaży własnej marki odzieżowej – Brady. Z tej okazji podjął współpracę z firmą Pantone i stworzył nowy odcień niebieskiego o nazwie „Brady Blue”.
O autorze
1 min czytania 2022-01-03

Thomas Brady w swoich planach modowych mierzy wysoko – jak zapowiada sportowiec, jego nowa marka ma dorównać popularnością linii Nike Michaela Jordana. Kolekcja odzieży siedmiokrotnego mistrza Super Bowl będzie obfitować w niestandardowy kolor „Brady Blue”, który powstał dzięki współpracy sportowca z Pantone Color Institute.

Według firmy tworzącej międzynarodowy system kolorystyczny, Brady Blue „jest nasycony wewnętrzną intensywnością, emanuje siłą i pewnością siebie, symbolizując samostanowienie i przywiązanie do precyzji Toma”.

Jak dodaje Pantone, nowy kolor to „odważny niebieski, który uosabia także podstawowe zasady marki, jak i samego sportowca, aby być najlepszym, jakim może być, jednocześnie inspirując do nieustraszoności, odporności i pewności w osiąganiu najlepszych wyników”.

Nowa linia odzieżowa Brady będzie dostępna w sprzedaży od 12 stycznia, a Nordstrom zaprezentuje markę w wybranych sklepach i na swojej stronie internetowej tydzień później – 19 stycznia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Pantone zaprezentowało kolor o nazwie „okres”, aby walczyć z problemem tabuizacji miesiączki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2
Pantone co roku ogłasza na kolor, który będzie najpopularniejszy w nadchodzących miesiącach. Kilka marek w kreatywny sposób postanowiło odpowiedzieć na informację o kolorach na 2021 rok.