Thomas Brady w swoich planach modowych mierzy wysoko – jak zapowiada sportowiec, jego nowa marka ma dorównać popularnością linii Nike Michaela Jordana. Kolekcja odzieży siedmiokrotnego mistrza Super Bowl będzie obfitować w niestandardowy kolor „Brady Blue”, który powstał dzięki współpracy sportowca z Pantone Color Institute.
Według firmy tworzącej międzynarodowy system kolorystyczny, Brady Blue „jest nasycony wewnętrzną intensywnością, emanuje siłą i pewnością siebie, symbolizując samostanowienie i przywiązanie do precyzji Toma”.
Zobacz również
Jak dodaje Pantone, nowy kolor to „odważny niebieski, który uosabia także podstawowe zasady marki, jak i samego sportowca, aby być najlepszym, jakim może być, jednocześnie inspirując do nieustraszoności, odporności i pewności w osiąganiu najlepszych wyników”.
Nowa linia odzieżowa Brady będzie dostępna w sprzedaży od 12 stycznia, a Nordstrom zaprezentuje markę w wybranych sklepach i na swojej stronie internetowej tydzień później – 19 stycznia.
Developed in partnership with quarterback @TomBrady, @bradybrand and Pantone Color Institute: Brady Blue 112-22 is bold, exuding strength and confidence, imbued with an inner intensity, emblematic of his self-determination and commitment to precision.#Pantone #Bradyblue pic.twitter.com/4toZamFxa1 — PANTONE (@pantone) December 23, 2021
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Pantone zaprezentowało kolor o nazwie „okres”, aby walczyć z problemem tabuizacji miesiączki.
PS 2
Pantone co roku ogłasza na kolor, który będzie najpopularniejszy w nadchodzących miesiącach. Kilka marek w kreatywny sposób postanowiło odpowiedzieć na informację o kolorach na 2021 rok.