Pantone zaprezentowało kolory 2021 rok – zobaczcie najlepsze RTM’y marek

Pantone zaprezentowało kolory 2021 rok – zobaczcie najlepsze RTM’y marek
Instytut Pantone zaprezentował kolory 2021 roku – są nimi szary (Ultimate Gray) oraz cytrynowożółty (Illuminating). Marki nie pozostały obojętne na tę nowinę i zareagowały w kreatywny sposób.
O autorze
1 min czytania 2020-12-11

Co roku Instytut Pantone wybiera kolor, bądź kolory, które będą wiodły prym w nadchodzących dwunastu miesiącach. W tym roku był to Classic Blue, czyli klasyczny niebieski, który symbolizował klasykę i ponadczasową elegancję. 

Teraz firma zaprezentowała dwa kolory 2021, które w pewien sposób odwołują się do panującej pandemii koronawirusa.

Pierwszym kolorem jest cytrynowożółty, profesjonalnie nazywany Illuminating. Jak przyznali przedstawiciele Pantone, kolor ten symbolizuje nową energię, nadzieję i pokonanie kłopotów.

Drugim kolorem jest szary (Ultimate Gray), który reprezentuje trudności, z jakimi przyszło nam się zmierzyć w związku z pandemią koronawirusa. Co ważne, jest to zarazem kolor odpornych i mocnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ogłoszenie kolorów roku 2021 nie przeszło bez echa wśród popularnych marek, które postanowiły w charakterystyczny dla siebie sposób zareagować. Poniżej przedstawiamy najciekawsze naszym zdaniem kreacje brandów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#1 Kubota

#2 Seth & Riley’s Garage Polska

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#3 IKEA

#4 NIVEA

#5 dr Gerard

#6 Krispol