Co roku Instytut Pantone wybiera kolor, bądź kolory, które będą wiodły prym w nadchodzących dwunastu miesiącach. W tym roku był to Classic Blue, czyli klasyczny niebieski, który symbolizował klasykę i ponadczasową elegancję.
Teraz firma zaprezentowała dwa kolory 2021, które w pewien sposób odwołują się do panującej pandemii koronawirusa.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Pierwszym kolorem jest cytrynowożółty, profesjonalnie nazywany Illuminating. Jak przyznali przedstawiciele Pantone, kolor ten symbolizuje nową energię, nadzieję i pokonanie kłopotów.
Drugim kolorem jest szary (Ultimate Gray), który reprezentuje trudności, z jakimi przyszło nam się zmierzyć w związku z pandemią koronawirusa. Co ważne, jest to zarazem kolor odpornych i mocnych.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Ogłoszenie kolorów roku 2021 nie przeszło bez echa wśród popularnych marek, które postanowiły w charakterystyczny dla siebie sposób zareagować. Poniżej przedstawiamy najciekawsze naszym zdaniem kreacje brandów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#1 Kubota
#2 Seth & Riley’s Garage Polska
#3 IKEA
#4 NIVEA