Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Papaya Films wyprodukowała najnowszą kampanię Toyota CHR dla agencji The&Partnership London

W Wielkiej Brytanii wystartowała nowa kampania promująca model Toyota CHR. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films.
O autorze
0 min czytania 2019-10-15

Film powstał na zlecenie agencji The&Partnership London oraz Toyota Motor Europe i został zrealizowany w trakcie pięciu dni zdjęciowych w Warszawie. Reżyserem projektu jest Mark Jenkinson a za zdjęcia odpowiada Ottar Gudnason. Kampania będzie miała odsłony na innych rynkach europejskich. To kolejna produkcja reklamowa przygotowana dla tego klienta przez Papaya Films.