Papaya Films to niezależny dom produkcyjny z biurami w Warszawie i Londynie, który specjalizuje się w produkcji contentu, filmów reklamowych, fabularnych oraz teledysków. Zespół Papaya realizuje produkcje na całym świecie. Profesjonalistów, którzy są jego częścią, łączy nie tylko pasja do zawodu i szerokie zainteresowania, ale także ciągła potrzeba rozwoju i entuzjazm w odkrywaniu nowych możliwości. Papaya to tętniąca życiem grupa, której kreatywność stymulują wyjątkowe biuro, zasady obowiązujące w miejscu pracy i otwarta na oścież droga do rozwoju. Ostatnio dużo słyszymy o Papaya także z powodu jedynego w Polsce konkursu dla młodych twórców filmowych – Papaya Young Directors.
Na wiosnę Papaya poszerza swoje szeregi. Nowymi członkami zespołu na Wiślanej wkrótce będą Marta Stawska, Marta Maksym i Filip Kopeć.
Zobacz również
Marta Stawska, która obejmie stanowisko koordynatora, to wolny duch i wiecznie poszukująca podróżniczka. Skończyła Ochronę Środowiska na SGGW, Zarządzanie na Politechnice Warszawskiej i ostatecznie trafiła do Warszawskiej Szkoły Filmowej. Pierwsze doświadczenia produkcyjne zebrała w F25 Interactive Production House. Potem współpracowała z Videlec i Film It, a ostatnio jako kierownik produkcji w Fog Content.
Dlaczego chciałam trafić do Papaya? – wyżej w Polsce już nie można. Czuję, że tu jest inny świat, tu nie myśli się o tym co teraz, tylko o tym, jak być stale krok do przodu. Mimo, że kibicuję polskiej kinematografii, mój ulubiony film to „Między słowami” w reżyserii Sofi Coppoli – wysmakowany obraz, pełen niedopowiedzeń. To nieoczywista historia o sprzecznych emocjach, ciepła i nostalgiczna opowieść o samotności, o tworzeniu relacji, o tymczasowości rzeczy, jednocześnie nie pozbawiona humoru. – opowiada Marta Stawska.
Marta Maksym, nowa kierownik produkcji w Papaya, to fanka planszówek i jazdy na rowerze (i twierdzi, że nie powiedziała tego tylko po to, żeby dostać premię, którą w Papaya dostają ci, którzy rezygnują z auta na rzecz dwóch kół). Na produkcjach reklamowych zjadła zęby pracując dla takich marek jak Danone, Orange, Gilette, Netia, czy Kampania Piwowarska. Na swoim koncie ma ponad 140 realizacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Filip Kopeć, to młody, utalentowany student wydziału Organizacji Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi,. W Papaya będzie pracował jako asystent produkcji. Niedawno zakończył pracę przy programie dokumentalnym pt. „Pasja. Sposób na życie” dla Canal + Discovery, gdzie pełnił rolę asystenta produkcji i kierownika planu. W rekrutacji pokonał sporą konkurencję. Interesuje się obrazem, więc często można spotkać go w teatrze lub kinie, a kiedy nie kręci pływa na kite’cie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dlaczego Papaya? Bo wyznacza standardy w produkcji filmowej, ma genialną ekipę i jest przyjazna młodym ludziom. Nie mam ulubionego filmu. To tak jakby ojciec miałby wskazać swoje ulubione dziecko. Kocha się wszystkie. – wyjaśnia Filip Kopeć.
Papaya szybko się rozrasta. Żeby być na bieżąco z rozwojem firmy i aktualnymi ofertami pracy warto sprawdzać kanały społecznościowe domu produkcyjnego.