W specjalnie przygotowanej przestrzeni, w pięknej aranżacji scenograficznej nawiązującej do wody odbyło się spotkanie prasowe, prezentacja inwestycji oraz oficjalne wbicie pierwszej łopaty przez przedstawicieli władz, inwestorów i partnerów.
„Bardzo ważnym dla nas aspektem przy wyborze agencji była kreatywność. Zależało nam na nietypowych rozwiązaniach, które wywołają efekt „wow” na naszych gościach. Chcieliśmy jasno zakomunikować skalę i wielkość inwestycji zarówno przyszłym klientom, jak i naszym partnerom biznesowym” – mówi Ewelina Jędrysiak, specjalista ds. PR i marketingu w Global City Holdings.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
„Przygotowując koncepcję wydarzenia staraliśmy się znaleźć takie nośniki eventowe, który zaprezentują spektakularność inwestycji, nie zapominając, że jest to event inaugurujący budowę. Dlatego w zaaranżowanej przestrzeni można było znaleźć elementy symbolizujące wodny świat: kurtyny wodne, żywa roślinność czy falujące tiule oraz typowo budowlane, czyli koparki. W centralnej części przestrzeni została przygotowana specjalna scena z wygiętym jęzorem diodowym nawiązującym do elementów inwestycji”. – mówi Nina Żukowska, Dyrektor Zarządzająca w New Event Story.
Ekran diodowy którego użyto na evencie, dał niezwykłe możliwości zaaranżowania przestrzeni scenicznej. Poprzez wygięcie tworzył jednolitą powierzchnię, łącząc w sobie horyzont sceny oraz jej podłogę na wzór wodospadu. Specjalnie przygotowane animacje zapewniały niesamowity efekt spadającej wody, prosto pod stopy prelegentów, co robiło ogromne wrażenie na gościach nie tylko z Polski.
Wydarzenie odbyło się na terenie, na którym powstanie cały kompleks Park of Poland. Po pierwszej wizji lokalnej okazało się, że cały teren pod event trzeba stworzyć od zera. Poziomowanie i utwardzanie terenu pod konstrukcję hali namiotowej oraz budowa całej infrastruktury eventowej trwała ponad dwa tygodnie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing