W ramach partnerstwa Autentika będzie wspierać działania agencji Think Kong w obszarze wykorzystania technologii webowych. Oferta Think Kong poszerzy natomiast propozycje agencji Autentika w zakresie realizacji działań w social mediach. Intencją długofalowej współpracy jest wzajemne wykorzystanie przez zespoły obu firm know-how i doświadczeń w uzupełniających się zakresach, a w konsekwencji – bardziej kompleksowa oferta Think Kong i Autentiki dotycząca kampanii interaktywnych.
Specjalizacja obu firm różni się i dzięki temu, nie konkurując możemy uzupełniać swoją ofertę, wspólnie realizując najbardziej złożone projekty. Mam nadzieję, że już wkrótce rozpoczniemy wspólną realizację przynajmniej kilku ciekawych kampanii – komentuje Norbert Kilen, strategy director Think Kong.
Zobacz również
Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media, strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2011 r. Think Kong reprezentuje w Polsce międzynarodową sieć eBuzzing obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa też w ramach grupy On Board, w skład której wchodzi agencja public relations, On Board PR Ecco Network. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC 2013, IAC 2012, Magellan Awards 2010, 2011, 2012, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Canal+ Cyfrowy, Siemens, TVP, Neinver, RWE, Panasonic.
Autentika (www.autentika.pl) to niezależna agencja interaktywna świadcząca od 2005 roku wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Posiada doświadczenie zarówno w kreowaniu wizerunku firm w sieci, jak i realizacji nowatorskich startupów internetowych. Agencja prowadzi branżowy serwis Nowy Marketing. W jej portfolio znajdują się między innymi projekty dla: Kompania Piwowarska, Bayer, Continental, Caparol, Cinema City, Zdrovit, Internorm, Grupa e-budownictwo.pl, Onet, Wirtualna Polska, Wprost, Leroy Merlin.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]