Paszporty Księstwa Piwnego i QR kody w programie lojalnościowym marki Tyskie

QR kody, smartfony i e-sklep to narzędzia wykorzystane w najnowszym programie lojalnościowym marki Tyskie.
O autorze
0 min czytania 2013-11-06

Na konsumentów czekają setki tysięcy Paszportów Księstwa Piwnego, które umożliwią m.in. wymianę zdobytych za zakupy punktów na produkty w sklepie internetowym. Akcja swym zasięgiem obejmie kilka tysięcy punktów gastronomicznych i sklepów detalicznych w Polsce.

Konsument, który zdobędzie Paszport Księstwa Piwnego i zarejestruje się na stronie www.ksiestwopiwne.pl otrzymuje dostęp do sklepu z gadżetami, benefitów i promocji w wybranych miejscach, oraz konkursów organizowanych przez markę Tyskie. Punkty otrzymane za zakup piwa marki Tyskie zapisywane są na indywidualnych kartach użytkownika za pomocą QR kodu skanowanego smartfonem przez sprzedawcę. Paszporty można zdobyć za pośrednictwem prasy lokalnej lub w wybranych punktach sprzedaży.

Podmiotem odpowiedzialnym za kompleksowe wdrożenie, implementację oprogramowania projektu oraz zarządzanie programem jest firma DATA SOLUTIONS. Program lojalnościowy jest elementem kampanii Księstwo Piwne, której autorem jest TEQUILA POLSKA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing