Oferta Pathfinder 23 zaprojektowana dla Duracell jest oparta na integracji usług e-commerce z narzędziami Synthrone (E-commerce Explorer – narzędzie do monitorowania sklepów internetowych oraz E-commerce Publisher – narzędzie automatycznie dostarczające content do sklepów internetowych). Oba podmioty są częścią Brand New Galaxy niezależnej platformy, agregującej usługi z zakresu komunikacji, marketingu i technologii.
– Wybraliśmy Pathfinder 23 i Synthrone, ponieważ zaproponowane rozwiązanie jest unikalną ofertą na rynku, łączącą dwa kluczowe w e-commerce obszary: metodologię i wiedzę zespołu z narzędziami do automatyzacji i monitorowania. Ta synergia pozwala nam ułatwić pracę operacyjną na złożonych projektach e-commerce, realizowanych na kilkudziesięciu rynkach, jednocześnie wzmacniając obecność marki na platformach e-commerce w skali kilku regionów – twierdzi Julien Joannais, associate director international head of e-commerce w Duracell.
Zobacz również
Liderem Zespołu obsługującego Duracell jest Kamil Przybyszewski (Client Service Director), zarządzający zintegrowanym Zespołem PF23 i Synthrone, dedykowanym dla Duracell w ramach platformy Brand New Galaxy.
– Łączymy wiedzę ekspertów e-commerce z zespołu Pathfinder 23 z zaawansowaną technologią dostarczaną przez Synthrone. Wszystko po to, aby Duracell stał się punktem odniesienia dla innych graczy na rynku globalnym w obszarze e-commerce – mówi Przybyszewski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]