W świecie e-commerce firmy działają w przestrzeni pełnej danych, których nie można zrozumieć bez zaawansowanych narzędzi analitycznych i specjalistycznych metod ich gromadzenia. By pomóc klientom sprostać temu wyzwaniu, Pathfinder 23 utworzył na swoim pokładzie nowy zespół — Business intelligence & Data Engineering. Dzięki algorytmom uczenia maszynowego i technikom wizualizacji danych nowopowstały dział Pathfinder 23, zajmie się przekładaniem złożonych informacji na jasne i przydatne źródła wiedzy dla swoich klientów. Agencja od kilku lat aktywnie angażuje się w różnorodne projekty analityczne związane z e-commerce. Kierując się w działaniach analizą danych, zespół BI&DE będzie odpowiedzialny za tworzenie dedykowanych, elastycznych rozwiązań wspomagających klientów w zbieraniu i przetwarzaniu danych, a finalnie efektywnym wykorzystaniu płynących z nich wniosków.
W strukturach agencji Brian Ludwicki awansował na Head of Business Intelligence & Data Engineering Team. – Specyfiką e-commerce jest to, że analityk ma do czynienia ze znacznie większą ilością danych niż w tradycyjnych sklepach. Mało kto jednak wie, jak je wykorzystać w praktyce. Tymczasem umiejętne zastosowanie machine learning i automatyzacji do analizy danych o preferencjach i zachowaniach konsumentów jest punktem wyjścia do budowy skutecznych strategii sprzedaży online. Pathfinder 23 zbudował już wiele zautomatyzowanych rozwiązań E2E, które w istotnym stopniu wspierają proces decyzyjny i budują przewagę konkurencyjną obsługiwanych przez nas marek. Stąd pomysł, aby taką usługę wprowadzić do regularnej oferty i rozwijać ją w ramach eksperckiego zespołu. – komentuje Tomasz Waligóra, executive vice president – strategy & innovation, do którego bezpośrednio będzie raportował Brian Ludwicki.
Zobacz również
Business intelligence & Data Engineering Team w Pathfinder 23, to kolejny krok kompleksowego podejścia do e-commerce, które oferuje agencja, należąca do Brand New Galaxy.