Pathfinder 23 będzie obsługiwał Coty w modelu End-to-End w obszarze E-commerce, zaczynając od rekomendacji strategicznych i designu po implementację E-contentu, w ramach całości portfolio Coty Consumer Beauty Brands. Marki powierzone Pathfinder 23 to: Bourjois; CoverGirl; Manhattan; Rimmel; Max Factor; Wella; Clairol; Sally Hansen; Adidas and Mass Fragrances.
“Wybraliśmy Pathfinder 23 ponieważ doświadczenie Zespołu oraz innowacyjne podejście, jakie proponują w E-commerce przekładają się na naszą istotną przewagę biznesową. E-commerce jest dla nas w Coty jednym z kluczowych obszarów, na których skupiamy się na poziomie globalnym. Szukaliśmy solidnego i elastycznego Partnera, który byłby w stanie dostarczyć najlepsze rozwiązania, w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku i międzynarodowej skali” – mówi Aurélia Hirsinger, Coty Director of E-Commerce – Consumer Beauty.
Zobacz również
Zespół Pathfinder 23 obsługujący Klienta Coty globalnie będzie prowadzony przez seniorski duet managerów: Marka Różyckiego (Client Service Director) i Szymona Domżała (VP & Managing Partner).
Cały międzynarodowy zespół specjalistów E-commerce, pracujący dla Coty liczy obecnie 43 osoby.
“Naszą ambicją jest opracowanie i wdrożenie dwustopniowego planu, który pozwoli zredefiniować pozycję marek beauty naszego Klienta w środowisku E-commerce. Wierzymy, że ten ambitny plan uda się zrealizować, mając tak mocnego Partnera jakim jest zespół globalny Coty. Nasz pierwszy krok to stworzenie unikatowych kreacji E-commerce dla wszystkich marek Coty na najlepszym światowym poziomie. Krok drugi to wsparcie lokalnych rynków w celu aktywacji marek” – mówi Szymon Domżał VP & Managing Partner Pathfinder 23.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Pathfinder 23 to globalna agencja budującą marki w środowisku E-commerce, funkcjonująca w ramach niezależnej platformy Brand New Galaxy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing