Patrycja Kościołowska dołącza do SalesTube jako e-commerce & performance marketing growth lead

Patrycja Kościołowska w nowej roli będzie odpowiadać za zarządzanie częścią zespołu obsługującego klientów e-commerce, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących technologię, dane i kreację oraz budowanie wewnętrznych procesów i wdrażanie best practice.
O autorze
1 min czytania 2022-02-22

Z digital marketingiem Patrycja jest związana od ponad 12 lat, a ostatnie 6 spędziła w grupie dentsu. W ostatnim czasie tworzyła i koordynowała strategie performance’owe dla nowych i obecnych klientów oraz dbała o wysoki poziom merytoryczny pracowników firmy. Pracowała z takimi firmami jak Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Wonga, Aion Bank, Ergo Hestia, LPP.

W SalesTube będzie odpowiedzialna za stałe podnoszenie kompetencji zespołu dedykowanego markom e-commerce, przygotowanie kompleksowych strategii biznesowych oraz projektowanie procesów i usprawnień w dziale. Będzie raportować do head of business development – Dominiki Niekraszewicz, która komentuje transfer:

Patrycja dołącza do SalesTube w przełomowym dla nas momencie – mamy największe portfolio marek e-commerce w regionie, umacniamy kompetencje one-stop-shopu dla biznesów online i realizujemy coraz więcej projektów globalnie. Zespół performance stoi przed nowymi wyzwaniami i cieszymy się, że osoba z tak dużym doświadczeniem i kompetencjami strategicznymi wesprze nas w ich realizacji.

Nowa e-commerce & performance marketing growth lead angażuje się również w działania pro-bono: prowadzi mentoring w Fundacji Digital University (program Uniwersytet Sukcesu), a wcześniej w Dare IT ze specjalizacji digital marketing.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ukończyła Europeistykę na Akademii Obrony Narodowej oraz Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją Międzynarodowa Polityka Handlowa. Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki organizowanej przez SAR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing