…w social mediach. Ponadto odpowiada za tworzenie oraz wdrażanie kampanii i innych aktywności marketingowych obejmujących ATL, BTL i online.
Patrycja Pawlik z branżą związana jest od blisko 10 lat. Do niedawna zajmowała się wizerunkiem Targów Kielce – drugiego ośrodka wystawienniczo – kongresowego w Europie Środkowo – Wschodniej oraz największych wydarzeń targowych organizowanych w Kielcach, jak między innymi Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego, Międzynarodowe Targi Rowerowe Kielce Bike-Expo, czy targi branży dziecięcej Kids’ Time. W swojej karierze zawodowej związana była także ze spółkami branży finansowej i human resources. Pełniła również funkcję Prezesa Zarządu organizacji NGO, realizującej projekty o zasięgu ogólnopolskim.
Zobacz również
Nowa manager Kamienicy ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzanie mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim. Studiowała też na Aberystwyth University w Wielkiej Brytanii.