Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Patrycja Pawlik Managerem PR i Komunikacji Marketingowej w Teatrze Kamienica

Od 1 maja 2018 Patrycja Pawlik objęła stanowisko Managera PR i Komunikacji Marketingowej w warszawskim Teatrze Kamienica. Zajmuje się prowadzeniem wszystkich działań public relations – tworzeniem i realizacją strategii komunikacji, media relations, a także koordynacją działań instytucji...
O autorze
0 min czytania 2018-05-15

…w social mediach. Ponadto odpowiada za tworzenie oraz wdrażanie kampanii i innych aktywności marketingowych obejmujących ATL, BTL i online.

Patrycja Pawlik z branżą związana jest od blisko 10 lat. Do niedawna zajmowała się wizerunkiem Targów Kielce – drugiego ośrodka wystawienniczo – kongresowego w Europie Środkowo – Wschodniej oraz największych wydarzeń targowych organizowanych w Kielcach, jak między innymi Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego, Międzynarodowe Targi Rowerowe Kielce Bike-Expo, czy targi branży dziecięcej Kids’ Time. W swojej karierze zawodowej związana była także ze spółkami branży finansowej i human resources. Pełniła również funkcję Prezesa Zarządu organizacji NGO, realizującej projekty o zasięgu ogólnopolskim.

Nowa manager Kamienicy ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzanie mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim. Studiowała też na Aberystwyth University w Wielkiej Brytanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj