Z VMLY&R związana od niemal 3 lat, gdzie od początku pracuje w grupie kreatywnej, którą zarządzają Jacek Stefanowicz oraz Piotr Szkałuba – obaj na stanowiskach associate creative director.
Patrycja Rusnak od samego początku pracy w VMLY&R odpowiada za kreatywną obsługę firmy Samsung. Na nowym stanowisku od 1 lipca br. kontynuuje współpracę z firmą, w ramach której będzie odpowiedzialna za opiekę kreatywną oraz rozwijanie dywizji mobile i umacnianie jej pozycji marketingowej na rynku.
Zobacz również
W branży kreatywnej od 7 lat. Najczęściej w dziale kreacji, ale w swojej karierze pracowała również na stanowisku social media manager, przygotowując strategię i egzekucję aktywacji w mediach społecznościowych oraz zarządzała kilkuosobowym zespołem. Doświadczenie zdobywała w agencji Konceptika, prowadząc projekty dla takich klientów jak Sony PlayStation, Baltic Company (ArtDeco, PUPA, Revlon, Misslyn), CENEGA, Grupa Żywiec, Electronic Arts, Ochnik i Cisowianka.
Wśród realizacji, z których jest najbardziej dumna, wymienia liczne kampanie dla marki Samsung, szczególnie tę z udziałem Wojtka Sokoła „Na Twoich zasadach”, która znalazła się na 2 miejscu YouTube Ads Leaderboard – Poland 2019.
W wolnym czasie gra w gry (oczywiście na PlayStation), pisze, szuka dobrych historii (w książkach, serialach, filmach, animacjach, piosenkach), planuje kolejne podróże, tęskni za Japonią i rozpływa się nad kotką Diuną.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing