Podczas wizyty w Kołobrzegu twórcy zwiedzili m.in. Muzeum Oręża Polskiego, Latarnię Morską, Kołobrzeską Fabrykę Piwa, przepiękną starówkę, ratusz, bazylikę oraz Skansen Morski. Oczywiście nie zabrakło też wizyty na plaży i zdjęć na tle zachodzącego słońca.
Paulina Łaba-Torres jest aktorką teatralną i dubbingową. Z kolei jej mąż, Tomasz Torres, to perkusista zespołu Afromental. W 2019 para pobrała się w Tanzanii, zaś prawdziwą popularność przyniósł im udział w programie „Power Couple” w telewizji TVN. W tym roku para postanowiła wziąć udział w kampanii Poznaj Polskę, która promuje krajową turystykę. Pierwszym przystankiem na ich trasie był Gdańsk, teraz zaś przyszła pora na Kołobrzeg.
Zobacz również
– Jest nam niezmiernie miło, że mogliśmy gościć Paulinę i Tomasza w Kołobrzegu. Dzięki swojej pozytywnej energii i ciekawości w ciągu kilku dni zdążyli bardzo dobrze poznać miasto i przekonać się, jak wiele ma do zaoferowania. Cieszymy się też, że zdecydowali się pokazać widzom nie tylko najpopularniejsze miejsca – jak latarnia morska czy plaża – ale też opowiedzieć o naszych lokalnych produktach, jak rzemieślnicze piwo z Browaru Colberg czy coraz popularniejsza Kołobrzeska Krówka, którą zaczęli nawet spontanicznie promować wśród spacerowiczów. Jestem przekonana, że ich wizyta zainspiruje innych turystów do zwiedzania Kołobrzegu w ten sposób – mówi Anna Milke z Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu.
Sami prowadzący przyznają, że choć znają miasto i odwiedzali je już wcześniej, tym razem postanowili odkryć je całkowicie na nowo. Relację z ich nadmorskiej wizyty można już obejrzeć w serwisie YouTube:
– Mogłoby się wydawać, że Kołobrzegu nie trzeba reklamować, ale to nieprawda. Po roku ponad roku niepewności i funkcjonowania “w kratkę” branża turystyczna powoli staje na nogi. Dzięki takim działaniom, jak akcja Poznaj Polskę, mamy szansę zachęcić Polaków do podróżowania po kraju i wspierania polskich hoteli, samorządów oraz atrakcji turystycznych. Jeśli w rezultacie frekwencja w tym sezonie nam dopisze, będziemy mogli z optymizmem spojrzeć w przyszłość – mówi Łukasz Genera, dyrektor hotelu Royal Tulip Sand w Kołobrzegu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cykl vlogów podróżniczych powstał z inicjatywy portalu Travelist, który kolejny rok z rzędu wspiera krajową turystykę i opisuje najciekawsze polskie destynacje. Oprócz materiałów wideo redakcja portalu bezpłatnie udostępnia podróżnym także mobilne przewodniki, rozbudowane artykuły inspiracyjne, profesjonalne zdjęcia oraz rekomendacje hoteli i miejsc noclegowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Kołobrzeg to bezapelacyjnie jeden z najczęściej wybieranych kierunków wśród użytkowników Travelist. Chociaż wielu Polaków dobrze zna to miejsce, chcieliśmy pokazać je w sposób wyjątkowy i tak, jak jeszcze nikt tego nie robił. Staramy się, by tegoroczna kampania Poznaj Polskę w równych proporcjach dostarczała wiedzy, inspiracji i humoru, a Tomek i Paulina doskonale utrzymują ten balans. Dziękujemy mieszkańcom Kołobrzegu za ciepłe przyjęcie i gorąco zapraszamy turystów do odwiedzenia tego nadmorskiego kurortu – dodaje Oliwia Kiermasz z Travelist.