Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Paulina Olszak obejmuje stanowisko account supervisor w Publicis Worldwide Poland

Agencja Publicis Worldwide Poland powiększa zespół o cenioną w branży ekspertkę, Paulinę Olszak, która obejmie stanowisko account supervisor w zespole Marty Krakowskiej-Sochacz (account director).
O autorze
1 min czytania 2022-12-15

Paulina Olszak będzie odpowiadała za zarządzanie kampaniami 360 oraz za budowanie i rozwijanie relacji z Klientami agencji.

– Bardzo się cieszę, że do mojego zespołu dołączyła właśnie Paulina – osoba z dużym doświadczeniem w pracy dla klientów reprezentujących różne branże. Jestem przekonana, że dzięki swojej wiedzy i posiadanym kompetencjom Paulina istotnie przyczyni się do tworzenia kampanii uwalniających potencjał marek i skutecznie wspierających ich wzrost oraz do budowania trwałych relacji z naszymi Klientami – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, account director w Publicis Worldwide Poland.

Paulina Olszak pracuje w branży reklamowej od blisko 10 lat. W ostatnim czasie była związana z agencją DDB, gdzie w roli account managera zarządzała projektami ATL, BTL i digital dla marek takich, jak Volkswagen, T-Mobile oraz Fundacja Biedronki. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w agencjach Brasil, Isobar oraz K2, gdzie była odpowiedzialna m.in. za koordynowanie projektów realizowanych dla UPC, Desperados, Netflix oraz Saturn i Mediamarkt. Na swoim koncie ma dwie nominacje w konkursie Young Creatives w kategoriach Media oraz Planners.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj