– Wszechstronne doświadczenie Pauliny będzie dużym wsparciem nie tylko w obszarze budowania i realizacji strategii komunikacyjnych dla naszych klientów, ale także w procesach związanych z rozwojem agencji. Bardzo cieszymy się, że dołączyła do naszego zespołu osoba z takim doświadczeniem – komentuje Aleksandra Opala, communication manager w Resolution.
Do głównych zadań Pauliny Orzechowskiej będzie należało współtworzenie, analiza oraz wdrażanie strategii komunikacyjnej dla marek w platformach społecznościowych takich jak: LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Twitter oraz Tik Tok. Będzie odpowiadała także za obsługę firm z sektora B2B, których strategicznym celem jest budowanie wzrostów konwersji.
Zobacz również
Paulina Orzechowska posiada wieloletnie doświadczenie pracy w digitalu. Ostatnie siedem lat, z ramienia agencji Performance Media, obsługiwała projekty realizowane dla takich marek jak: Gillette, Domino’s, AA (Oceanic), Galeria Młociny czy Old Spice. W pracy dla wymienionych klientów odpowiadała m.in. za kompleksowe zarządzanie projektami, opracowywanie strategii w social mediach, prowadzenie kampanii reklamowych oraz tworzenie treści i moderację kanałów społecznościowych.