Paweł jest autorem i współtwórcą licznych, nagradzanych projektów z obszaru szeroko pojętego digitalu i web designu, m.in. serwisów Wyborcza.pl czy Play.pl.
W Artegence pracuje prawie 12 lat, wcześniej jako Graphic Designer czy Art Director, a ostatnio – jako Head of Design.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Paweł doskonale zna naszą firmę, nie boi się wyzwań i od dawna ma bardzo istotny wpływ na nasz rozwój. Jest świetnym specjalistą, a jednocześnie dobrym managerem. Stawiamy sobie bardzo ambitne cele i z Pawłem będzie nam je łatwiej osiągnąć – komentuje Andrzej Szewczyk, prezes zarządu i managing director w Artegence.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]