Paweł jest autorem i współtwórcą licznych, nagradzanych projektów z obszaru szeroko pojętego digitalu i web designu, m.in. serwisów Wyborcza.pl czy Play.pl.
W Artegence pracuje prawie 12 lat, wcześniej jako Graphic Designer czy Art Director, a ostatnio – jako Head of Design.
Zobacz również
Paweł doskonale zna naszą firmę, nie boi się wyzwań i od dawna ma bardzo istotny wpływ na nasz rozwój. Jest świetnym specjalistą, a jednocześnie dobrym managerem. Stawiamy sobie bardzo ambitne cele i z Pawłem będzie nam je łatwiej osiągnąć – komentuje Andrzej Szewczyk, prezes zarządu i managing director w Artegence.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]