Paweł i Joanna Orleańscy w cyklu wideo „Rozważny i Romantyczna” przedstawiają gamę modeli marki MINI

Obecnie coraz więcej osób zainteresowanych zakupem nowego samochodu, w poszukiwaniu wartościowych informacji, przenosi się do kanałów online. Dlatego marka MINI rusza ze wsparciem swojej gamy modelowej i publikuje w social mediach cykl wideo pod hasłem „Rozważny i Romantyczna”.
O autorze
0 min czytania 2020-07-20

Działanie ma charakter lokalny i ma na celu umożliwić osobom zainteresowanym MINI zapoznanie się z flagowymi modelami marki w dogodnym dla nich miejscu i czasie.

W tytułowe role Rozważnego i Romantycznej wcielili się Paweł i Joanna Orleańscy. W spotach małżeństwo Orleańskich, w formie lekkiego i żartobliwego dialogu serca i rozumu, przedstawia najważniejsze cechy modeli MINI – zarówno te bardziej technologiczne, jak i „miękkie”, związane z charakterystycznym designem marki, czy wyposażeniem wnętrza.


Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się firma Media Ready, a wsparciem mediowym Mediaplus – wszystkie spółki należą do Group One.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj