Rozpoczęcie współpracy z Pawłem Miziołowskim to dla amerykańskiej firmy bardzo ważny element strategii wzmacniania portfolio produktów segmentu premium należących do tej firmy. Miziołowski to laureat Dyrektora Marketingu Roku 2021*, którego działania i realizowane kampanie wielokrotnie zdobywały bardzo wysokie oceny w branży.
Miziołowski będzie kierował pracą zespołu marketingu brand managerów oraz realizację strategii komunikacji poszczególnych marek portfolio Brown-Forman w Polsce, mi.in. Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Southern Comfort, Chambord, Herradura, El Jimador i Woodford Reserve.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Paweł Miziołowski przed dołączeniem do zespołu Brown-Forman Polska, pracował przez 6 lat w Electrolux, gdzie koordynował procesy związane ze strategią marketingu, budową komunikacji marki, analizami rynkowymi, social media marketing, działaniami PR oraz sponsoringu jako istotnymi elementami wsparcia oraz zarządzania sprzedażą. Wcześniej związany z Johnson & Johnson na stanowisku CEE Brand manager OTC (m.in. nadzorował strategię marki Nicorette).
* Nagroda przyznawana najlepszym dyrektorom marketingu przez branżowy magazyn Mediarun
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]