Raportował będzie bezpośrednio do Krzysztofa Andrzejczaka (CEO Saatchi IS).
Paweł Obidziński posiada ponad 10 letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu w Polsce i na rynkach zagranicznych, które zdobywał między innymi w Coca-Cola Company, gdzie od 2016 roku pełnił rolę Service Managera. W ramach usługi „Delivery”, którą zarządzał, koordynował działanie zespołu, oraz procesy i procedury związane z uruchamianiem digitalowych projektów Coca-Coli w Europie.
Zobacz również
Kompetencje budował także w agencji Hypermedia Isobar. Jako lider zespołu P&G APAC, dostarczał dla P&G rozwiązania digital w regionie azjatyckim, oraz wspierał stworzenie i transfer kompetencji do Hubu produkcyjnego w Manili. Jako Business Operations Manager optymalizował procesy wewnętrzne oraz tworzył i wdrażał narzędzia wsparcia biznesu w agencji.
Paweł Obidziński zastąpi Marka Polaka, który zakończył pracę w Agencji.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]