Paweł Szymczyk szefem e-commerce w Reprise

Paweł Szymczyk, jako head of e-commerce, będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarze handlu elektronicznego. Ma wieloletnie doświadczenie z pracy w zespołach sprzedażowych i marketingowych firm z branż FMCG oraz farmaceutycznej.
O autorze
1 min czytania 2021-09-16

Paweł Szymczyk dołączył do zespołu agencji Reprise, obejmując nowe stanowisko head of e-commerce. Jego zadaniem jest pomoc klientom w rozwinięciu ich biznesów na marketplaceach w Polsce, ale także za granicą. Nowy head of e-commerce Reprise’a raportuje bezpośrednio do Jacka Dymkowskiego, managing directora tej agencji. 

– E-commerce to bardzo pojemne określenie łączące świat mediów, handlu i technologii. Paweł wnosi bogate, trade marketingowe doświadczeniem pracy pod stronie klientów. Wraz z kolejnymi certfikacjami pracowników agencji przez Amazona i Allegro, wykonujemy duży krok w kierunku wyraźnego wzmocnienia tych kompetencji w agencji Reprise i całej grupie Mediabrands – dodaje Dymkowski.

Poprzednio Paweł Szymczyk pracował m.in. w Hasbro, gdzie jako retail activation manager CEE koordynował realizację strategii trade marketingu oraz e-commerce na sześciu rynkach w regionie CEE. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w takich firmach jak m.in. Unilever, Diageo czy Adamed. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj