TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Paweł Szymczyk szefem e-commerce w Reprise

Paweł Szymczyk, jako head of e-commerce, będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarze handlu elektronicznego. Ma wieloletnie doświadczenie z pracy w zespołach sprzedażowych i marketingowych firm z branż FMCG oraz farmaceutycznej.
O autorze
1 min czytania 2021-09-16

Paweł Szymczyk dołączył do zespołu agencji Reprise, obejmując nowe stanowisko head of e-commerce. Jego zadaniem jest pomoc klientom w rozwinięciu ich biznesów na marketplaceach w Polsce, ale także za granicą. Nowy head of e-commerce Reprise’a raportuje bezpośrednio do Jacka Dymkowskiego, managing directora tej agencji. 

– E-commerce to bardzo pojemne określenie łączące świat mediów, handlu i technologii. Paweł wnosi bogate, trade marketingowe doświadczeniem pracy pod stronie klientów. Wraz z kolejnymi certfikacjami pracowników agencji przez Amazona i Allegro, wykonujemy duży krok w kierunku wyraźnego wzmocnienia tych kompetencji w agencji Reprise i całej grupie Mediabrands – dodaje Dymkowski.

Poprzednio Paweł Szymczyk pracował m.in. w Hasbro, gdzie jako retail activation manager CEE koordynował realizację strategii trade marketingu oraz e-commerce na sześciu rynkach w regionie CEE. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w takich firmach jak m.in. Unilever, Diageo czy Adamed. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj