Do jego zakresu obowiązków będzie należało: zarządzanie operacyjne projektem, obsługa i pozyskiwanie Wydawców oraz analiza potencjałów, negocjowanie i ustalanie warunków współpracy, a także promocja YieldRisera wśród Wydawców.
Treściński związany jest z rynkiem mediowym od 14 lat. Poprzednio pracował w „Pulsie Biznesu” na stanowisku Product Managera, w „Amconex Sp. z o.o.” Wydawcy „21 wieku” na stanowisku dyrektora Biura Reklamy oraz w wydawnictwie tygodnika „m jak Miłość” na stanowisku dyrektora Biura Reklamy.
Zobacz również
„Niezwykle cieszy mnie dołączenie Pawła do spółki YieldRiser. Jego doświadczenie i znajomość rynku pozwolą świadczyć usługi skierowane do Wydawców na najwyższym poziomie. Michał odpowiedzialny będzie za całościowy kształt relacji z Wydawcami oraz budowę efektywności operacyjnej YieldRisera. Wsparcie tak doświadczonego dyrektora z pewnością szybko zaowocuje wypłynięciem spółki na szerokie wody oraz poprawą rynkowej sytuacji Wydawców zarówno tych małych jak i dużych witryn” – mówi Marcin Woźniak, Prezes funduszu KnowledgeHub.
YieldRiser to rozwiązanie skierowane do Wydawców, którym daje profesjonalne narzędzia do lepszej sprzedaży powierzchni reklamowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing