Paweł Żeleźniak szefem kreacji w agencji Comfitura

Paweł Żeleźniak objął stanowisko creative directora w agencji interaktywnej Comfitura.
O autorze
1 min czytania 2016-01-27

W branży reklamowej funkcjonuje od 2000 roku. Od początku swojej pracy mocno związany z nowymi mediami.  Dyrektor kreatywny w agencjach interaktywnych Discipline i AdPistols,  poznający również inne obszary rynku reklamowego; kreatywnie dowodził agencją eventową Prowokator, w której tworzył nowe struktury kreatywne przy Mindshare (Made in Mind). Wieloletnie doświadczenie wykorzystywał kreując projekty dla Klientów i marek z bardzo różnorodnych branży, m.in.: Nestle, Unilever, Coca-Cola, Nivea, Ford, Toyota, Heinz, Orange, Play.

Pojawienie się Pawła Żeleźniaka w Comfiturze ma związek z dynamicznym rozwojem wszystkich agencji z grupy, jak również z kolejnymi planami new-businessowymi.

„Od lat moją pasją pozostają nowe media. Dziś, patrząc z perspektywy 15 lat pracy w branży uważam, iż pojęcie „nowe media“ zaczyna trącić myszką; działania digitalowe tak często przenikają się dzisiaj z  innymi aktywnościami reklamowymi, że coraz trudniej powiedzieć, gdzie w danym projekcie nowe media się zaczynają, a w którym miejscu kończą. Miałem to szczęście, że przez lata udało mi się spojrzeć na rynek reklamowy z kilku perspektyw: agencyjnej,  mediowej i klienckiej. Doświadczenia wyniesione chociażby z kreatywnego dowodzenia agencją eventową, jak i  budowa zespołów kreatywnych działających w ramach domu mediowego pozwalają mi dzisiaj w pracy odnajdywać to, co kręci mnie najbardziej – ciekawe koncepcje działań zorientowane na synergię wykorzystywanych kanałów dotarcia. Tak również widzę przyszłość tej branży: specjalizacja w wybranych kompetencjach mocno podparta rozumieniem tła całości działań reklamowych. Mam zamiar w tym kierunku poprowadzić swój zespół i współpracę z pozostałymi agencjami z grupy.” – mówi Paweł Żeleźniak.

Comfitura jest częścią grupy kapitałowej Focus Media Group, w skład której wchodzą również Focus Advantage – agencja marketing zintegrowanego oraz Imagine Nation – agencja eventowa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj