Marka Samsøe Samsøe oferowała rabat uczestnikom Paris Fashion Week za ograniczenie korzystania ze smartfona

Marka Samsøe Samsøe oferowała rabat uczestnikom Paris Fashion Week za ograniczenie korzystania ze smartfona
Marka fashion Samsøe Samsøe zorganizowała akcję, w ramach której uczestnicy Paris Fashion Week mogli „wymienić" czas wolny od ekranu telefonu na zniżki w sklepie.
O autorze
0 min czytania 2025-03-05

Podczas gdy cyfryzacja w świecie mody jest coraz bardziej powszechna, zarówno w kontekście organizacji pokazów, jak i zakupów, duńska marka modowa Samsøe Samsøe zorganizowała akcję niezwiązaną z technologią.

Marka zaprosiła uczestników paryskiego tygodnia mody do odłożenia swoich telefonów i bycia „tu i teraz”, oferując przy tym zniżki na zakupy w swoim sklepie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inicjatywa „Pay with Screen Time” pozwalała „wymienić” czas wolny od ekranu smartfona na rabat. Klienci musieli jedynie przesłać raport dotyczący korzystania ze smartfona, aby otrzymać proporcjonalną do swojej aktywności cyfrowej zniżkę (mogła ona wynosić nawet 30%).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Snowfall Savings”: kampania DOOH, która zamienia opady śniegu w Austrii na promocje