20 marca ruszyła trzytygodniowa kampania reklamowa Programu PAYBACK wspierająca działania marketingowe sieci stacji BP. Celem jest zachęcenie uczestników Programu do korzystania z promocji punktowych na stacjach BP i wymiany punktów na nagrody. „W tej kampanii chcemy pokazać, jak proste i szybkie jest zbieranie punktów PAYBACK. Nasz partner przygotował w tym roku liczne promocje pozwalające uzbierać taką ilość punktów w trakcie jednej wizyty na stacji BP, aby móc od razu odebrać nagrodę. Wiosna to powrót do zdrowego stylu życia, dlatego nagrodami, które promujemy w naszej kampanii są produkty znanej marki sportowej 4F” – mówi Piotr Lipiński Senior Marketing & PR Manager PAYBACK.
Spoty reklamowe emitowane będą od 20 marca do 12 kwietnia, przede wszystkim w telewizji (stacje główne i tematyczne), przed seansami w kinach sieci Multikino oraz w Internecie (YouTube). Kampania promowana będzie również w kanałach własnych PAYBACK tj: mailingach do uczestników Programu, na stronie payback.pl i na profilu PAYBACK Polska na Facebooku.
Zobacz również
Film reklamowy przygotowała agencja Kineskop (kreacja) i dom produkcyjny High Noon (produkcja). Za planowaniem i zakup mediów odpowiada Havas Media, a za komunikację PR Inspirat Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing