Usługa została wprowadzona w życie zaledwie 10 miesięcy temu, ale już teraz PayPal przetwarza globalnie miliony transakcji One Touch dziennie.18 milionów konsumentów na całym świecie, którzy aktywowali usługę (20% w ostatnim miesiącu), może zagwarantować sobie szybsze i bezpieczniejsze doświadczenie zakupowe w sklepach internetowych i na urządzeniach mobilnych.
Od początku 2016 roku, dodając kolejne 120 rynków PayPal znacznie rozszerzył światowy zasięg One Touch. Usługa stała się tym samym obecna w 143 krajach (pod koniec 2015 roku było ich 23). Nowe rynki obejmują regiony Europy Środkowo-Wschodniej, Azji oraz Ameryki Środkowej.
Zobacz również
Globalna ekspansja One Touch wynika w dużej mierze z nowej platformy, która pozwala firmie nie tylko zmieniać ofertę, ale także szybko wdrażać innowacyjne rozwiązania na globalną skalę. Już w tym roku PayPal był w stanie włączyć 100 rynków w przeciągu jednego dnia i osiągnąć wzrost w regionie APAC w czasie krótszym niż jeden dzień.
Obecnie, już ponad połowa firm z listy Internet Retailer 500 w Stanach Zjednoczonych oraz ponad milion sprzedawców z całego świata – od Bath Bed & Beyond po Sur La Table – umożliwia płatności za pomocą One Touch tak, aby ich klienci mogli dokonywać szybszych i bezpieczniejszych płatności.
Usługa One Touch jest automatycznie aktywowana u uprawnionych sprzedawców i dodatkowo zmniejsza wskaźnik porzucenia koszyków, przy jednoczesnym zwiększeniu współczynnika konwersji i zaangażowania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sprzedawcy mogą dowiedzieć się więcej o One Touch tutaj. W celu dokonywania płatności za jego pośrednictwem, konsumenci muszą posiadać konto PayPal, które mogą założyć tutaj, a usłudze mogą przeczytać pod tym linkiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing