Totemy w przestrzeniach wspólnych oraz ekran LCD o powierzchni niemal 100 metrów kwadratowych nad głównym wejściem do Westfield Arkadia – to nośniki, z których PayPo wraz firmą CCC skorzystały do promocji swoich wspólnych działań. W ramach trwającej właśnie kampanii związanej z przygotowaniami do powrotu do szkoły i nowego sezonu, CCC wspólnie z PayPo zaplanowało kampanię, w której podkreślają możliwość zakupu niezbędnych przedmiotów w ramach wyprawki szkolnej, z użyciem odroczonych płatności PayPo.
Posłuchaj podcastu:
– W PayPo bardzo mocno stawiamy na współpracę z partnerami i wspólne działania marketingowe. Widzimy w nich obustronne korzyści. W tej chwili prowadzimy akcję Back To School, w której udział biorą popularne sklepy, w tym CCC. Ponadto z marką CCC zdecydowaliśmy się zrealizować dodatkowe działania marketingowe w ramach kampanii promującej asortyment na nowy sezon i wykorzystać do tego przestrzeń jednej z największych galerii handlowych w Polsce – Arkadii. Wiemy, że te działania pozwolą nam jeszcze bardziej wzmocnić świadomość marki, zwłaszcza w kontekście obecności PayPo w kanale offline. Dodatkowo cieszymy się, że CCC do współpracy przy tej kampanii wybrało właśnie nas – mówi Piotr Szymczak, Dyrektor Operacyjny PayPo.
Zobacz również
– Poza wspólnymi z PayPo działaniami reklamowanymi na nośnikach Westfield Arkadia, obie firmy prowadzą kampanię w ramach akcji powrotu do szkoły, promującą dostępność usług PayPo w sklepach stacjonarnych CCC (poprzez aplikację mobilną) i w sklepie online. Okres powakacyjnych powrotów do szkoły i biur to intensywny czas dla wielu naszych Klientów. Dla rodziców, wybór nowych butów czy szkolnych plecaków dla swych dzieci może być niełatwym zadaniem. Szczególnie, że w dzisiejszych czasach wyzwaniem jest odpowiednie zarządzenie budżetem domowym. W CCC ułatwiamy skompletowanie wyprawki dla dziecka – mamy szeroką ofertę produktów dla najmłodszych, w świetnych cenach, a dodatkowo za wszystkie zakupy dzięki PayPo w aplikacji CCC, można zapłacić nawet miesiąc później. To niezwykle szybkie wygodne rozwiązanie zajmuje mniej niż 10 sekund – mówi Arkadiusz Ruciński, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży Online w Grupie CCC.
Do najnowszej kampanii obuwia sportowego na sezon jesień-zima 2022, wspólnie promowanej przez CCC i PayPo w Westfield Arkadia, firma zaprosiła najpopularniejsze osobowości świata muzyki, gier i internetu. Wśród polskich gwiazd znaleźli się Smolasty, Kinga Sawczuk, Iza Zabielska, Ogi Ugonoh oraz Kaluch. Do grona ambasadorów dołączyły również zagraniczne gwiazdy: Peti Marics, Vivien Sapi, Laura Giurcanu, Cesar Bitlan oraz Catalin Ionut, bardzo popularni przede wszystkim wśród przedstawicieli pokolenia Z. Kampanii promującej akcję pod nazwą Game Garage Playoffs towarzyszą produkty światowych marek: Adidas, Reebok, Puma, Fila, Champion, Converse i Vans.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing