Mazda3 została zaprojektowana zgodnie z filozofią marki „KODO – Dusza ruchu” – jej stylistyka wyraża dynamikę ruchu w każdym szczególe od podwozia aż po dach. W tę filozofię znakomicie wpisało się rozwiązanie oferowane przez AMS.
Na backlightach części kreacji reklamowej zostały podświetlone w taki sposób, żeby tworzyły wrażenie pędzącego samochodu. Na plakacie ruszają się koła samochodu, a tło tworzy smugę światła. W ten sposób została podkreślona sportowa i dynamiczna stylistyka nadwozia Mazdy3.
Zobacz również
Kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie swoim zasięgiem Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawę i Wrocław. W Warszawie realizację dla Mazdy można zobaczyć na backlightach u zbiegu ulic:
- Mickiewicza i Potockiej,
- Św. Bonifacego i Sobieskiego,
- Wybrzeże Szczecińskie i Most Śląsko-Dąbrowski
- Czerniakowska i Szwoleżerów
- oraz Powstańców Śląskich i Górczewska (w kierunku ul. Połczyńskiej).
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. AMS zajął się produkcją i realizacją tej kampanii.
Film prezentujący realizację AMS dla Mazdy można obejrzeć tutaj:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing