Penélope Cruz ambasadorką marki Kinga

Penélope Cruz ambasadorką marki Kinga
Kinga nawiązała współpracę ambasadorską z Penélope Cruz. To jeden z kluczowych elementów procesu rebrandingu marki z grupy OSHEE World.
O autorze
1 min czytania 2025-07-21


W ramach rebrandingu marka wzmacnia swój wizerunek, wyraźniej akcentując unikalne DNA.


– Czuję, że promowanie właśnie takiego produktu naprawdę ma sens. Bardzo spodobał mi się też sposób, w jaki firma Kinga zaprosiła mnie do tej kampanii. Zależało im na tym, żebym najpierw spróbowała produktów i szczerze powiedziała, co o nich sądzę. Przysłali mi ogromną paczkę z różnymi artykułami i byłam pod wrażeniem ich jakości. Myślę, że ostatecznie osoba, która słucha danej historii albo ogląda reklamę, jest w stanie wyczuć, czy za tym stoi prawdziwa relacja, czy tylko pozory. W tym przypadku mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że to coś bardzo, bardzo autentycznego – mówi Penelope Cruz.

– Penélope Cruz to dla nas uosobienie nowoczesnej, pewnej siebie kobiety – silnej, a zarazem subtelnej, która celebruje życie z klasą, wyczuciem i naturalną elegancją. Jest autentyczna, ciepła, pełna wdzięku – dokładnie taka, jak marka Kinga. Wierzymy, że dzięki tej współpracy jeszcze mocniej podkreślimy nasze wartości i zainspirujemy konsumentów do sięgania po produkty, które wnoszą codzienność na wyższy poziom – mówi Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu grupy OSHEE World.


Kampania z udziałem aktorki obejmuje działania 360°, w których skład wchodzą digital, spoty reklamowe w największych grupach telewizyjnych oraz outdoor w największych polskich miastach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj