Nową kolekcję tworzą klasyczne stroje w stylu Pepe Jeans London, jak i zupełnie nowe projekty – utrzymane w swobodnym, lecz efektownym podróżniczym wydaniu. Spłowiałe na słońcu kolory i odcienie z nadmorskich widoków łączą się w nim z naturalnymi barwami ziemi i akcentami stylu lat 70.
Przebojem kolekcji męskiej będą tropikalne koszule w stylu hawajskim, które przykuwają wzrok, oraz swobodne bermudy i koszulki z nadrukami retro. Koszule z długim rękawem będą doskonale nosić się wypuszczone na wierzch, z luzem i swobodą, tworząc zrelaksowany wakacyjny styl. W ofercie znalazły się także wygodne bluzy z kapturem i kolorowe kurtki wiatrówki – idealne na nieprzewidywalną letnią pogodę.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Podobną kolorystykę zastosowano w kolekcji damskiej. Proste przewiewne sukienki plażowe zostały pokryte energicznymi wzorami, a miękkie kardigany pozwalają okryć się przed chłodem letnich wieczorów. Zabawną i stylową propozycją na lato będą zestawy topów i spodni pokrytych takim samym nadrukiem. Dżinsy zyskały letni, skrócony fason, a szorty – jeszcze krótszy! W kolekcji znajduje się też szeroki wybór akcesoriów, przypominających pamiątki z podróży. Plecione torebki z rafii i retro kapelusze w żywych kolorach pozwolą spędzić lato w urlopowym nastroju każdego dnia.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing