Zadaniem agencji Peppermint było stworzenie nowej komunikacji wizualnej materiałów reklamujących Targi Mieszkań i Domów, które odbywają się w pięciu największych polskich miastach – Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Główne działania kampanijne odbywają się w ATL-u, zaś działania wspierające w digitalu.
Zadaniem Peppermint było stworzenie idei kreatywnej, która pozwoli wyróżnić się Targom Mieszkań i Domów wśród podobnych wydarzeń, a także pozwoli odbiorcy zapamiętać samą markę. Spośród propozycji przygotowanych przez agencję została wybrana koncepcja „Witamy w domu”.
Zobacz również
– Zaproponowany przez agencję motyw wycieraczki i ludzi stojących na progu domu nie był jeszcze wykorzystywany w branży nieruchomości, więc z pewnością ta kreacja będzie się wyróżniać w przestrzeni miejskiej oraz przyciągnie uwagę osób planujących zakup mieszkania – mówi Dorota Borowska, Specjalista ds. Marketingu, Nowy Adres S.A.
Efekty współpracy w postaci kampanii OOH i szeroko zakrojonych działań w internecie można zobaczyć w Poznaniu od 28.08, w Trójmieście od 1.09, Warszawie od 16.09, Krakowie od 16.09 oraz we Wrocławiu od 1.10. „Naszym celem było przede wszystkim wybicie się z jałowej komunikacji konkurencji i skuteczne dotarcie do naszej grupy docelowej” – podkreśla Magda Krejpcio, New Business Manager, Peppermint.
Zespół NowyAdres:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zespół projektowy Peppermint: Łukasz Gujski (strategia i badanie), Aleksandra Marchocka (zarządzanie kreacją), Emilia Żakieta, Adrian Piekarski i Patrycja Krekora (kreacja), Magda Krejpcio (new business i project management).
Słuchaj podcastu NowyMarketing