Peppermint powered by Quad wspiera aktywację marki Grant’s

Zespół agencji odpowiada za wsparcie aktywacji konsumenckiej „Niewypowiedziane dziękuję”. W ramach działań promujących aktywację agencja przygotowała stronę konkursową oraz key visuale wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych.
O autorze
0 min czytania 2020-10-13

Konkurs towarzyszy wprowadzeniu na rynek trzech wariantów whisky Grant’s w limitowanych opakowaniach, które powstały przy współpracy z Mateuszem Damięckim, Szczepanem Twardochem i Fiszem.

Na potrzeby aktywacji agencja przygotowana stronę www.niewypowiedzianedziekuje.pl. Można na niej wygenerować personalizowane podziękowania w formie krótkich animacji inspirowanych wariantami whisky Grant’s. Oryginalna forma podziękowań ma zachęcić odbiorców do wyrażania wdzięczności. Częścią aktywacji jest też konkurs. Można zgłosić do niego swoje podziękowania. 150 najciekawszych zgłoszeń zostanie nagrodzonych whisky Grant’s z limitowanej edycji. Konkurs trwa do 31 października 2020 r. 

Agencja Peppermint współpracuje z marką Grant’s (CEDC International) od maja 2019 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj