Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży

Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
Moda uliczna spotyka smak młodości, wolności i orzeźwienia. Marka Pepsi łączy siły z Ryszardem Lenarem, legendą polskiej sceny streetwearowej i twórcą kultowych „lenarów” w zupełnie nowym projekcie. Efektem tej wyjątkowej współpracy będzie limitowana kolekcja, która przenosi ducha lat 90. w dzisiejsze realia, łącząc oldschoolowy charakter z nowoczesnym cytrynowym twistem.
O autorze
3 min czytania 2025-05-12

Szerokie jeansy, t-shirty i spodenki – premiera limitowanego dropu Pepsi już niebawem.

Pepsi ponownie łączy smak ze stylem

Ikoniczny styl lat 90. i cytrynowe orzeźwienie spotykają się w nowej odsłonie. Pepsi, marka od lat obecna w popkulturze i miejskim stylu, po raz kolejny udowadnia, że moda i smak mogą mówić tym samym językiem. Tym razem inspiracją stała się estetyka tamtej dekady, pełna luzu, odwagi i autentyczności, która dziś wraca z nową energią. W ramach kampanii „To takie proste” Pepsi zaprasza do odkrywania tego, co świeże, prawdziwe i (nie)oczywiste. Na nowo przywołuje sentymenty, sięgając po klasykę – kultowy smak Pepsi Twist i Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, i łączy je z nowoczesnym podejściem do stylu życia, w którym doświadczenie liczy się tak samo jak forma.

Współpraca z twistem: Pepsi x Lenar

Już 13 maja 2025 roku marka Pepsi zaprezentuje limitowany drop stworzony we współpracy z Ryszardem Lenarem. Inspirowana estetyką lat 90., kolekcja łączy kultowe fasony z nowoczesnym podejściem i cytrynowym brandingiem, nawiązującym do klasycznego smaku Pepsi Twist. To propozycja dla tych, którzy cenią zarówno nostalgię, jak i współczesny styl uliczny.

– Tegoroczna współpraca z Ryszardem Lenarem to kolejny drop w ramach naszych modowych działań. W ubiegłym roku zrealizowaliśmy dwie kolekcje, z grupą Dre$$code i FOXXem, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem. Wiedzieliśmy, że musimy kontynuować ten kierunek. Tym razem, w duchu kampanii „To takie proste”, postawiliśmy na coś, co jest jednocześnie proste, kultowe i pełne sentymentu – tak jak Pepsi Twist. Lenary to spodnie, które w latach 90. chciał mieć każdy. Nasza współpraca z Ryszardem to nie tylko ukłon w stronę przeszłości, ale też świeże spojrzenie na styl, który nigdy nie przestał inspirować – mówi Justyna Bik, Junior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.

Moda, która wychowała pokolenie, dziś w nowej odsłonie

Dla tych, którzy dorastali w latach 90., nazwisko Ryszarda Lenara nie jest obce. Pionier polskiego streetwearu w 1993 roku wprowadził na rynek legendarne „lenary”. Szerokie spodnie z obniżonym krokiem oraz ogromnymi kieszeniami, inspirowane amerykańską sceną hip-hopową i kulturą skaterską. Stały się one symbolem wolności, autentyczności i miejskiego buntu. Nosili je skejci, rolkarze, hiphopowcy czy też młodzi ludzie, którzy chcieli poczuć się częścią kolorowej fali ulicznej kultury. Po trzech dekadach postanowił powrócić na rynek i za namową swoich dzieci reaktywował kultową markę. Działa w branży odzieżowej, a jego nazwisko wciąż budzi sentyment oraz szacunek.

Dziś odkrywa go nowe pokolenie. Generacja Z, zafascynowana estetyką lat 90., chętnie sięga po styl, który dla ich starszych braci i sióstr był manifestem wolności. Moda tamtej dekady wraca do łask, ale w nowym, świeżym wydaniu.

– Moda zawsze była dla mnie czymś więcej niż tylko ubraniem, to język emocji, tożsamości, a czasem i buntu. Kiedy w latach 90. zacząłem tworzyć lenary, początkowo dla znajomych, chciałem dać ludziom coś, w czym będą mogli się wyrazić i poczuć pewnie. Oglądaliśmy mnóstwo filmów i teledysków z Ameryki. Zachód inspirował, dawał poczucie przynależności, potrzebę stworzenia własnego stylu. Dziś, po tylu latach, mam okazję opowiedzieć tę historię na nowo, w innym świecie, ale z tym samym sercem. Bo ludzie wciąż chcą być sobą i znaleźć swój sposób, by się wyróżniać, niezależnie od wieku – dodaje Ryszard Lenar.

Pepsi x Lenar – co w dropie?

W skład kolekcji wchodzą trzy produkty:
● 13 maja – LENAR x Pepsi ZONE (spodnie długie),
● 20 maja – LENAR x Pepsi T-shirt,
● 27 maja – LENAR x Pepsi Plus (spodenki).
Każdy element będzie dostępny w limitowanej liczbie 100 szt. i za symboliczną cenę 1 zł.

Zasady działania dropu:

  1. Wchodzisz na stronę dropu na platformie JOY przed godz. 18 danego dnia dropu.
  2. Logujesz się na platformie Joy, jeśli posiadasz konto lub rejestrujesz się, aby je założyć.
  3. Przechodzisz na podstronę promocji Pepsi Drop.
  4. W dniu dropu, o godz. 18.00 pojawia się przycisk „Weź udział” – klikasz, aby zakupić drop.
  5. Potwierdzasz regulamin.
  6. Jeżeli zakwalifikowałeś się do zakupu dropu, to pojawi się dedykowany dla Ciebie link do
    zakupu produktu. Pamiętaj, aby płatności dokonać w ciągu 24h, po tym czasie link przestaje
    być aktywny.
  7. Klikasz w niego lub go kopiujesz i wklejasz do przeglądarki, a link przenosi Cię do
    formularza zamówienia.
  8. Uzupełniasz go potrzebnymi danym (imię, nazwisko, adres dostawy oraz preferowany
    rozmiar ubrania (wyjątek – koszulka, która dostępna jest tylko w jednym rozmiarze).
  9. Przechodzisz do płatności, której dokonujesz za pomocą bramki Autopay.
  10. Czekasz na maila z potwierdzeniem zamówienia (powinieneś otrzymać go w ciągu 48h).

Wszystkie informacje o tegorocznym dropie znaleźć można na platformie JOY oraz na kanałach social media Pepsi.

Limitowany drop z udziałem Ryszarda Lenara to coś więcej niż współpraca, to spotkanie dwóch światów, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się odległe, a w rzeczywistości łączy je autentyczność, wyrazisty charakter i unikalny styl.

Zdjęcia: mat. pras.