Organizatorem koncertu jest Global Citizen, międzynarodowa organizacja zaangażowana w zwalczanie ekstremalnej biedy na świecie. Gospodarzami historycznego programu będą Jimmy Fallon, Jimmy Kimmel, Stephen Colbert oraz przyjaciele z Ulicy Sezamkowej. Dołączą do nich największe gwiazdy muzyki i rozrywki, w tym Andrea Bocelli, Lady Gaga, Elton John, Priyanka Chopra Jonas, Lizzo, Chris Martin, Paul McCartney, Stevie Wonder, i wiele innych. W wydarzeniu udział wezmą ponadto znani przywódcy światowi, sportowcy, aktywiści oraz ludzie ze wszystkich dziedzin życia.
Wieczorno-nocne wydarzenie stanowić będzie podziękowanie za ogromny wkład wszystkich pracowników służby zdrowia na całym świecie w walce z pandemią COVID-19, a także innych osób podejmujących codzienne wysiłki na pierwszej linii frontu. Będzie też apelem skierowanym do ludzi i organizacji, zachęcającym do zaangażowania się w działania i pomoc na rzecz Funduszu Solidarnościowego Światowej Organizacji Zdrowia (WHO).
Zobacz również
Wydarzenie One World: Together at Home rozpocznie się w niedzielę, 19 kwietnia 2020 roku o godz. 1:00 czasu środkowoeuropejskiego. Specjalne studio poprzedzające wydarzenie rozpocznie nadawanie już w sobotę, 18 kwietnia 2020 roku od godz. 22:00. W oczekiwaniu na wydarzenie główne w programie pojawią się dodatkowi artyści i ich występy, jak również wybrane historie bohaterów – reprezentantów służby zdrowia na całym świecie. Na całym świecie program pokaże telewizja BBC One; dostępny będzie także specjalny streaming na żywo na następujących platformach Alibaba, Amazon Prime Video, Apple, Facebook, Tencent, Twitch, Twitter, Yahoo, oraz YouTube.
W ramach przygotowania do wydarzenia marka Pepsi zapewni istotne wsparcie ze strony swoich działów marketingu na całym świecie oraz udostępni wykupiony wcześniej czas antenowy na promocję koncertu w mediach. Ogólnym celem tych działań będzie dalsze wspieranie wysiłków Global Citizen w procesie budowania świadomości wydarzenia One World: Together At Home. Wsparcie obejmować będzie:
- Opracowanie i zaprojektowanie oficjalnego logotypu wydarzenia One World: Together at Home.
- Konsultacje w zakresie planu marketingowego, działań kreatywnych realizowanych w trakcie wydarzenia, pozyskania do współpracy znanych nazwisk, planów dystrybucji do mediów.
- Realokację zasobów reklamowych w trakcie dwóch tygodni przygotowujących wydarzenie w celu zbudowania świadomości i zapewnienia wysokiego poziomu uczestnictwa.
- Tysiące roboczogodzin pracowników marketingu, które przełożą się na szeroką promocję wydarzenia na całym świecie poprzez działania w przestrzeni cyfrowej, PR / komunikację i działania kreatywne.
Zaangażowanie Pepsi to kolejny etap w działaniach firmy PepsiCo na rzecz pomocy osobom dotkniętym pandemią COVID-19. Działania te, oparte na wsparciu finansowym, którego wartość na całym świecie przekracza 45 milionów dolarów, polegają na zapewnieniu żywności i innych produktów pierwszej potrzeby społecznościom najbardziej dotkniętym pandemią. W ramach tych działań firma zapewnia finansowanie zakupów środków ochrony osobistej dla personelu medycznego, testów na COVID-19, a także monitorowanie zakażeń. Aktualnie PepsiCo zapewnia wsparcie żywieniowe dla osób z grup najwyższego ryzyka, organizując dla nich dostawy ponad 50 milionów pożywnych posiłków.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing