Pepsi wystartowała z kampanią „MAXIMUM przyjemności, ZERO cukru” w regionie CEE

Agencja DDB Warszawa przygotowała ideę kreatywną najnowszej kampanii Pepsi Max. Koncept zostanie zaadaptowany na blisko 30 rynkach regionu CEE.
O autorze
1 min czytania 2023-05-23

Kampania „MAXIMUM przyjemności, ZERO cukru” jest radosną celebracją „me moments”, czyli momentów wypoczynku, których bezstresowy charakter współtworzy popularny napój. Centralnym elementem kampanii jest film ze specjalnie przygotowaną piosenką. Kreatywna gra słów koresponduje z przedstawionymi w 30-sekundowym spocie ulubionymi sposobami na chwile tylko dla siebie: od godzinki w wannie, przez wieczór z serialem czy pizzą, aż do wolnego popołudnia w hamaku. Każdej sytuacji towarzyszy Pepsi Max, która dzięki brakowi cukru pozwala w pełni rozkoszować się smakiem błogich chwil. Kampania udowadnia, że każdy ma prawo do maksimum przyjemności i minimum zera niedogodności.

Agencja DDB Warszawa wygrała ubiegłoroczny przetarg na stworzenie kampanii Pepsi Max w regionie CEE na blisko 30 rynkach, m.in. w Litwie, Łotwie, Estonii, Izraelu, Chorwacji i Słowenii. Start kampanii zaplanowany jest na cały 2023 rok, w zależności od rynku.

Agency: DDB Warszawa
Executive creative director: Zuzanna Duchniewska
Creative team: Mariusz Sępek, Krzysztof Mielcarek
Client service: Katarzyna Kwiecińska
Agency producer: Aleksandra Adamczewska

Production company: DOBRO
Producer: Piotr Sójka
Director: Filip Bartczak
DoP: Bartek Kaczmarek
Production manager: Andrzej Kazimierczak
Production coordinator: Agnieszka Gudzak, Bolek Sikora, Piotr Kołodziej

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Casting director: Sylwia Błaszczyk
Editor: Kasia Orzechowska
Production designer: Małgorzata Iwaniuk
Costume designer: Karol Młodziński
Postproduction: Lunapark | Anna Mikołajczyk
Colorist: Frederick van Eeden
Music: MassiveMusic
Sound design: Lunapark | Paweł Drzyzga

Słuchaj podcastu NowyMarketing