W tegorocznej kampanii „Last Can Standing”, nawiązującej do powiedzenia o ostatnim wojowniku na placu boju, występuje czterokrotny zwycięzca Ligi Mistrzów UEFA Leo Messi oraz bijący rekordy napastnik zwany Egipskim Królem Mohamed Salah. Dwaj kultowi napastnicy wdają się w przyjazny, pełny pasji i rozrywkowej techniki pojedynek o jeden z najlepszych napojów – pyszną Pepsi. Para zatrzymuje się przy stacji paliw na pustkowiu i odkrywa, że w lodówce została ostatnia puszka Pepsi. Wydarzenia szybko przeradzają się w serię pełnych akcji uderzeń i umiejętnych zagrywek, a napastnicy idą ramię w ramię w walce o upragniony napój.
Od 12 lutego br. aż do finału Ligi Mistrzów UEFA w Madrycie kampania zawita do 65 krajów, obejmując reklamę, treści na wyłączność, a także designerskie opakowania, reklamy poza domem i w punktach sprzedaży w zakresie Pepsi i Pepsi Black / MAX. W trakcie nagrywania kampanii na rok 2019 Pepsi uchwyciła wyjątkowe, zakulisowe momenty z Salahem. Zgodnie z przewidywaniami stopy sportowców zawsze są blisko piłki, a kamerzyści Pepsi nagrywali non stop, żeby uchwycić niedoścignione umiejętności piłkarzy tak na boisku, jak i w kontekście Pepsi. Treści będą udostępniane wyłącznie poprzez platformy społecznościowe.
Zobacz również
– Każdego roku Pepsi idzie na całość, żeby dostarczyć fanom piłki nożnej rozrywkę i wyróżnić bohaterów tego sportu na zaskakujące i niespodziewane sposoby – skomentowała Natalia Filippociants, wiceprezes do spraw międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo. – Nowa koncepcja FOR THE LOVE OF IT to nasz slogan i hasło, które łączy nasze wszystkie działania. Jako marka faktycznie kochamy i ujarzmiamy pasję naszych fanów do piłki nożnej już od kilku dziesięcioleci. Tegoroczna kampania jest wyrazem upodobania niespodziewanych momentów w grze i łączy sport, graczy i napój ukochany przez ludzi z całego świata – dodała wiceprezes.
Pepsi jest dumnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]