PepsiCo likwiduje globalny Dział Zakupów

PepsiCo likwiduje globalny Dział Zakupów
PepsiCo wprowadza duże zmiany w swoich strukturach. Odpowiedzialność za obecne działania zlikwidowanego globalnego Działu Zakupów przejdzie na poszczególne marki.
O autorze
0 min czytania 2015-11-13

PepsiCo postanowiło zlikwidować globalny dział zakupów i w ten sposób połączyć jego działania z działaniami marketingowymi poszczególnych marek. Za obowiązki ‘zakupowe’ odpowiedzialne teraz będą osoby na stanowiskach brand executive. Zmiana ta może spowodować, że działania ‘zakupowe’ staną się zintegrowaną częścią strategii marketingowej.

Wśród marek należących do PepsiCo znajdują się m.in. Pepsi, 7UP, Mirinda, Mtn Dew, Gatorade, Lipton, Doritos, Lay’s czy Cheetos.

 

Źródło: adage.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing