Akcja promocyjna trwa od 14 stycznia do 21 lutego 2016 roku. W jej ramach konsumenci, którzy kupią jeden z produktów Skin Perfection otrzymają 3 darmowe wejściówki do jednego z klubów Jatomi Fitness w całej Polsce. Mogą też wziąć udział w specjalnej edycji autorskich zajęć grupowych Jatomi – „Fit Girls sponsored by Skin Perfection” (w wybranych klubach), na zakończenie których otrzymają pełnowartościowy produkt marki.
Dodatkowo, w klubach Jatomi Fitness odbędzie się kampania promocyjna połączona z samplingiem kosmetyków. L’Oréal zdecydował się za jej pomocą na komunikację ze szczególną grupą konsumentów – klubowiczów Jatomi Fitness. To grupa około stu tysięcy osób z największych polskich miast. Dominują w niej ludzie młodzi, o dobrej sytuacji materialnej, chętnie poświęcający czas i środki finansowe na zdrowie i dobry wygląd.
Zobacz również
Akcja promocyjna w klubach Jatomi Fitness jest częścią styczniowej kampanii L’Oréal Skin Perfection opartej na komunikacji realizacji postanowień noworocznych pod hasłem „Perfekcyjna skóra. Perfekcyjna ja.”. Konsumentki mogą stworzyć własną listę celów do wykonania i podzielić się nią z innymi użytkowniczkami na dedykowanej stronie www.lorealparis.pl/skin-perfection. Aktywacją wspierającą jest konkurs na Instagramie, na którym przy pomocy hashtagów #skinperfectionkonkurs #jestemtegowarta zbudowana została społeczność dziewczyn pokazujących realizację postanowień noworocznych.
Pełną obsługę aktywacji, od pomysłu, poprzez działania contentowe i komunikacyjne, po stworzenie serwisu internetowego, wszystkich kreacji bannerowych i materiałów POS zapewniła agencja KAMIKAZE.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing