TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Perfekcyjna Pani Domu najbardziej atrakcyjną celebrytką

Małgorzata Rozenek była najbardziej atrakcyjną celebrytką z punktu widzenia redakcji pism kobiecych w czwartym kwartale 2012 roku. Na okładkach pojawiła się aż 11 razy – wynika z raportu przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w którym przeanalizowano 50 tytułów z prasy dla pań.
O autorze
1 min czytania 2013-01-31

Przyczyną tak dużej popularności „Perfekcyjnej Pani Domu” był nie tylko jej program, ale również problemy w związku małżeńskim z Jackiem Rozenkiem. Skaza na idealnym wizerunku oraz groźba rozwodu „zaowocowały” zwiększonym zainteresowaniem mediów.

Wykres 1. Osoby najczęściej pojawiające się na okładkach pism kobiecych w IV kwartale 2012.

Drugą pozycję w czwartym kwartale, z ośmioma okładkami zajęła Katarzyna Zielińska. Pisma informowały m.in. o planach zawodowych aktorki oraz funkcji jurorki w programie „Bitwa na głosy”. Uwadze mediów nie uszły również prywatne sprawy artystki – jej związek z Wojciechem Domańskim oraz planowany ślub. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdecydowanie mniejszym zainteresowaniem od października do grudnia cieszyła się Joanna Koroniewska, której wizerunek w I, II i III kwartale prezentowany był na jedynkach prasy kobiecej najczęściej – łącznie aż 33 razy. W czwartym kwartale aktorka zdobyła 7 okładek. Media komentowały głównie jej decyzję o odejściu z serialu „M jak Miłość” oraz dalsze losy związku z Maciejem Dowborem. Na siedmiu jedynkach opublikowano również wizerunek Anny Dereszowskiej. Ani razu w ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku nie pojawiła się na okładkach Edyta Górniak.

Koroniewska pozostała także liderką zestawienia obecności na jedynkach celebrytów w 2012 roku. Za nią uplasowała się Katarzyna Zielińska (22 okładki na koncie). Trzecie miejsce należy do Piotra Adamczyka (21 okładek), a czwarte do Anny Dereszowskiej (20 jedynek). Piątą pozycję zajęły ex aequo Anna Mucha i Hanna Lis (po 19). Oznacza to duże zmiany w porównaniu z rokiem 2011. Poza pierwszą trzydziestką w 2012 znalazły się liderki rankingu sprzed dwóch lat – Kinga Rusin i Dorota Rabczewska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pełny raport: Analiza okładek pism kobiecych

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się