Perfetti Van Melle z marką Mentos wspiera e-sport

O autorze
1 min czytania 2021-11-04

Firma Perfetti Van Melle Polska wraz ze swoją flagową marką Mentos po raz pierwszy angażuje się w strategiczne wspieranie e-sportu. Współpraca marki ze środowiskiem gamingowym związana będzie z rozrastającą się polską profesjonalną sceną e-sportowej gry Valorant i oparta na dwóch filarach: serii turniejów BeChampions, której Mentos został Głównym Sponsorem, a także sponsoringu tytularnego Valorantowej dywizji zespołu Anonymo – najpopularniejszej organizacji e-sportowej w Polsce.


Sercem marki Mentos jest świeżość, czego wyrazem jest aktualna komunikacja pod hasłem YES TO FRESH, co idealnie wpisuje się we wsparcie świeżego tytułu e-sportowego – gry Valorant. Przewiduje się, że w roku 2022 gra ze stajni Riot Games, wydawcy niezwykle popularnej  League of Legends, będzie bić rekordy popularności już nie tylko w Ameryce Północnej, ale także w Europie. Mentos wspólnie z serią BeChampions mają ambicje zostać pionierami Valoranta w Polsce i promować ten tytuł na rodzimym podwórku. Współpracę z zespołem Anonymo  odzwierciedlają ogromne ambicje tego młodego składu, który chce wypracować pozycję najlepszej drużyny w kraju.

– Współpraca Mentos z najlepszym w kraju zespołem Valorant oraz oficjalną serią mistrzowską wspieraną przez dewelopera gry, to strategiczny krok w kierunku zaistnienia marki w świecie e-sportu. Gaming jest w tej chwili jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków z bardzo zaangażowaną społecznością konsumentów, którzy będą mogli na nowo odkryć markę Mentos – to właśnie budowanie pozytywnego wizerunku naszej flagowej marki wśród młodych konsumentów jest głównym celem tej współpracy – powiedział Michał Bonecki, dyrektor marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Zaangażowanie Mentos w e-sport niesie za sobą również korzyści dla samej społeczności fanów Valoranta. Seria BeChampions dzięki sponsorowi zwiększyła pulę nagród o 10 000 PLN i będzie udostępniać więcej materiałów dotyczących mistrzostw dla społeczności. Zespół Anonymo z kolei wprowadzi na swoje kanały SoMe serię contentową o zawodnikach oraz konkurs na ambasadora dywizji Valorant – zwycięzca dołączy do grona influencerów organizacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się