Od 10 stycznia 2023 roku agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone na 27 krajów Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU. To jedyny polski konkurs branżowy skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu.
Międzynarodowy prestiż
Zarówno za granicą, jak i w Polsce, branża e-commerce rozwija się w zaskakująco szybkim tempie. Coraz więcej osób i przedsiębiorstw rozumie znaczenie kampanii performance, i właśnie dla takich ludzi został stworzony Performance Marketing Diamonds EU organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Zobacz również
Performance Marketing Diamonds EU to wyjątkowy międzynarodowy konkurs dla agencji performance, brandów, wydawców i domów mediowych działających w obszarach performance marketingu i afiliacji. Tegoroczna edycja prestiżowego wydarzenia przynosi fundamentalne zmiany w postaci rozszerzenia zasięgów ocenianych projektów. Nowe Performance Marketing Diamonds EU to szansa dla wszystkich zgłaszających się na pokazanie swoich działań na terenie całej Unii Europejskiej!
– Branża e-commerce cały czas się rozwija, więc tak samo musi stać się z naszym wydarzeniem. Jesteśmy przekonani, że nowe zasady jeszcze podniosą rangę konkursu. Będzie to szansa na pokazanie swoich działań i ich efektów nie tylko w kraju, ale także całej Unii Europejskiej. Czekamy na zgłoszenia od najlepszych firm zajmujących się prowadzeniem skutecznych kampanii efektywnościowych i afiliacyjnych, wykorzystujących innowacyjne technologie – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Międzynarodowy zasięg to najważniejsza wartość konkursu. To unikalna szansa dla polskich firm na pokazanie swoich projektów i osiągnięć poza granicami naszego kraju. Z kolei dla firm, które realizują kampanie performance marketingowe w innych krajach europejskich jest to możliwość prezentacji swojej działalności w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poprzednia edycja
19 maja 2022 roku, podczas uroczystej gali kończącej IV edycję konkursu, w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku ogłoszono laureatów Performance Marketing Diamonds CEE 2022, wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 12 kategoriach. Tytuł Performance Agency of the Year otrzymała agencja Sales Tube, która zdobyła aż 5 statuetek, w tym także Grand Prix konkursu. Statuetka Performance Brand of the Year trafiła do Empiku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
Zwycięzcy zostaną wyłonieni ze zgłoszeń w czterech obszarach tematycznych: Performance&Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance oraz Strategy Performance. Oprócz tego, Jury przyzna nagrody w kategoriach głównych. Podczas Gali konkursu dowiemy się też kto otrzyma nagrody główne oraz Grand Prix – najlepszego z najlepszych.
Zgłoszenia do V edycji konkursu z obszaru performance i afiliacji są przyjmowane wyłącznie w języku angielskim do 10 lutego 2023 r. pod tym linkiem, natomiast ogłoszenie nominowanych nastąpi 18 kwietnia. Gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 25 maja 2022 r. Co roku zainteresowanie wydarzeniem rośnie, dlatego nie warto zwlekać z decyzją o udziale! Kto wie, może to właśnie Ty jesteś Diamentem e-commerce?
Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie konkursu.
Materiał reklamowy powstały na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.