TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Performance Marketing Diamonds EU ponownie szuka diamentów e-commerce!

Performance Marketing Diamonds EU ponownie szuka diamentów e-commerce!
O autorze
2 min czytania 2023-01-10

Od 10 stycznia 2023 roku agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone na 27 krajów Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU. To jedyny polski konkurs branżowy skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu.

Międzynarodowy prestiż

Zarówno za granicą, jak i w Polsce, branża e-commerce rozwija się w zaskakująco szybkim tempie. Coraz więcej osób i przedsiębiorstw rozumie znaczenie kampanii performance, i właśnie dla takich ludzi został stworzony Performance Marketing Diamonds EU organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Performance Marketing Diamonds EU to wyjątkowy międzynarodowy konkurs dla agencji performance, brandów, wydawców i domów mediowych działających w obszarach performance marketingu i afiliacji. Tegoroczna edycja prestiżowego wydarzenia przynosi fundamentalne zmiany w postaci rozszerzenia zasięgów ocenianych projektów. Nowe Performance Marketing Diamonds EU to szansa dla wszystkich zgłaszających się na pokazanie swoich działań na terenie całej Unii Europejskiej!

– Branża e-commerce cały czas się rozwija, więc tak samo musi stać się z naszym wydarzeniem. Jesteśmy przekonani, że nowe zasady jeszcze podniosą rangę konkursu. Będzie to szansa na pokazanie swoich działań i ich efektów nie tylko w kraju, ale także całej Unii Europejskiej. Czekamy na zgłoszenia od najlepszych firm zajmujących się prowadzeniem skutecznych kampanii efektywnościowych i afiliacyjnych, wykorzystujących innowacyjne technologie – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Międzynarodowy zasięg to najważniejsza wartość konkursu. To unikalna szansa dla polskich firm na pokazanie swoich projektów i osiągnięć poza granicami naszego kraju. Z kolei dla firm, które realizują kampanie performance marketingowe w innych krajach europejskich jest to możliwość prezentacji swojej działalności w Polsce.

Poprzednia edycja

19 maja 2022 roku, podczas uroczystej gali kończącej IV edycję konkursu, w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku ogłoszono laureatów Performance Marketing Diamonds CEE 2022, wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 12 kategoriach. Tytuł Performance Agency of the Year otrzymała agencja Sales Tube, która zdobyła aż 5 statuetek, w tym także Grand Prix konkursu. Statuetka Performance Brand of the Year trafiła do Empiku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie?

Zwycięzcy zostaną wyłonieni ze zgłoszeń w czterech obszarach tematycznych: Performance&Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance oraz Strategy Performance. Oprócz tego, Jury przyzna nagrody w kategoriach głównych. Podczas Gali konkursu dowiemy się też kto otrzyma nagrody główne oraz Grand Prix – najlepszego z najlepszych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zgłoszenia do V edycji konkursu z obszaru performance i afiliacji są przyjmowane wyłącznie w języku angielskim do 10 lutego 2023 r. pod tym linkiem, natomiast ogłoszenie nominowanych nastąpi 18 kwietnia. Gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 25 maja 2022 r. Co roku zainteresowanie wydarzeniem rośnie, dlatego nie warto zwlekać z decyzją o udziale! Kto wie, może to właśnie Ty jesteś Diamentem e-commerce?

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie konkursu.

 

Materiał reklamowy powstały na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.