Dotychczas działania związanie z ekosystemem web/search były rozdrobnione i skupione w rękach wielu agencji, na poszczególnych rynkach, przez co proces był skomplikowany i często nieefektywny. Wspólnie z klientem udało nam się je ująć pod jednym parasolem, co zapewnia większą transparentność, szybsze działanie, łatwiejszą komunikację. Przez ostatnie dwa lata zbudowaliśmy także zupełnie nową stronę dla marki Head&Shoulders dla kilkanastu rynków oraz ulepszyć strony pozostałych brandów. Dbamy o to, by wszystkie strony były w 100% dostępne dla osób z niepełnosprawnościami, co było jednym z ważnych celów tej kategorii w P&G – komentuje prowadząca projekt Kasia Kęcka, digital project management leader w Performance Media.
Tak kompleksowe działania wymagają współpracy wielu zespołów i to na najwyższym poziomie. Synergia zespołów, efektywne zarządzanie, zaangażowanie oraz wieloletnie doświadczenie we współpracy z tak wymagającym klientem pozwoliło spełnić oczekiwania marki i wygrać przetarg na kolejny rok współpracy.