Performance Media odpowiada m.in. za kampanie awarenessowe, sezonowe (kilkadziesiąt akcji taktycznych w roku), launchowe, trafficowe i performance. Agencja bierze również udział w planowaniu strategicznym marki, obsługuje SEO/Content Marketing, jak również wspiera markę w obrębie dedykowanych strategii komunikacji i egzekucji kreatywnych.
– Cieszymy się, że proponowane przez rozwiązania przełożyły się na współpracę, która już po pierwszych tygodniach zapowiada się co najmniej obiecująco w kontekście wspólnego efektu biznesowo-marketingowego przy rozwoju marki o tak dużym potencjale. Gratuluję kilkunastuosobowej drużynie PM, która była zaangażowana zarówno na poziomie postępowania przetargowego, jak i wdrażania projektu, a równocześnie chciałbym w imieniu całego teamu podziękować klientowi za wspólny język, zaufanie i docenienie naszych koncepcji. Wierzymy, że proponowana przez nas wielostopniowa symbioza działań komunikacyjnych, jak i mediowych przełoży się na realizację wszelkich celów założonych przez klienta – mówi Kuba Taczewski, strategy director w Performance Media.