PerhapsMe wdraża kalkulator rozmiarów Verisize

PerhapsMe, jako pierwszy w Polsce sklep internetowy z odzieżą dla kobiet, wprowadza dla swoich klientów rewolucyjny kalkulator rozmiarów Verisize. Dzięki tej aplikacji, wybór odpowiedniego rozmiaru ubrań przy zakupach w Internecie będzie jeszcze prostszy i bardziej efektywny.
O autorze
1 min czytania 2013-08-08

Dzięki nowoczesnej technologii, klientki PERHAPSME.com nie będą już musiały mierzyć się krawieckim centymetrem i studiować tabel rozmiarów różnych marek. Wystarczy, że do kalkulatora rozmiarów, anonimowo i bez rejestracji, wpiszą swój wzrost, wagę, wiek oraz wybiorą typ budowy ciała. W ciągu kliku sekund uzyskają informację, jaki numer ubrania danej marki będzie dla nich najlepszy.

– Niedopasowany rozmiar, to najczęstsza przyczyna rozczarowania zakupem ubrań online oraz główny powód zwrotów – mówi Katarzyna Sołtysik, prezes PERHAPSME.com – Klientki, z braku czasu lub cierpliwości, niechętnie się mierzą oraz czytają tabele rozmiarów. Tymczasem te ostatnie, w zależności od marki, różnią się. Czasem bardzo znacznie. Dlatego też, PERHAPSME.com zaleca korzystanie z kalkulatora przy każdym zakupie, każdego rodzaju ubrania: spodni, spódnicy, sukienki, bluzki, T-shirtu itd.

Kalkulator sylwetek Verisize, jest bardzo wiarygodny. Został stworzony w 2012 roku przez informatyków z Uniwersytetu Autonomicznego w Barcelonie, na podstawie analizy antropomorficznej 50 tysięcy osób różnych ras. Matematyczny model kalkulatora umożliwia wybór właściwego rozmiaru odzieży, dzięki podaniu wzrostu, wagi, wieku, a następnie wskazaniu swojego typu sylwetki przy pomocy wirtualnego manekina.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kalkulator jest dostępny dla ponad 4.000 artykułów dla klientów sklepów internetowych w Hiszpanii, Australii, a ostatnio, dzięki PERHAPSME.com, także w Polsce. Według twórców kalkulatora, sklepy internetowe korzystające z tego programu, raportują zmniejszenie liczby zwrotów odzieży średnio o ponad połowę oraz zwiększenie konwersji o 22%.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się