Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Perła oferuje darmowy wstęp na Juwenalia po zakupie 40 piw

Perła oferuje darmowy wstęp na Juwenalia po zakupie 40 piw
Darmowy wstęp na studencką imprezę w zamian za zakup alkoholu? Taką formę promocji Lublinaliów oferuje sponsor wydarzenia – Browar Perła.
O autorze
1 min czytania 2025-05-22

Jak informuje portal Jawny Lublin, Perła – sponsor Lublinaliów, czyli imprezy studenckiej, oferuje darmowe wejście na wydarzenie w postaci karnetu, w zamian za zakup 40 puszek lub butelek ich piwa.

„Perłowy karnet” uprawnia do wejścia na dwa wybrane dni Juwenaliów, które odbyły się w miniony weekend oraz zbliżających się Lublinaliów. Sprzedawcy w sklepach posiadają karnety, które wydają w momencie zakupu odpowiedniej ilości alkoholu. Jak podaje organizator promocji, w akcję zaangażowano kilkanaście sklepów. W szczególności te, które znajdują się w pobliżu uczelni. Okazuje się, że podobna oferta czekała na studentów również w zeszłym roku.

Organizatorzy Juwenaliów oraz Lublinaliów tłumaczą, że nie widzą niczego złego w akcji oraz nie odpowiadają za działania sponsorów w zakresie udostępniania biletów na wydarzenia. Warto również dodać, że imprezy są wspierane finansowo przez miasto, marszałka województwa czy lokalne firmy. W przypadku Gminy Lublin mowa o kwocie 350 000 zł, w tym na Lublinalia – 210 000 zł.

Problemu nie widzi również główny sponsor odpowiedzialny za promocję, tłumacząc, że celem akcji jest podkreślenie sponsorskiego udziału firmy, a nie zachęta do zakupu alkoholu lub produktów danego producenta.

PS Biedronka, Lidl i Żabka kuszą piwnymi promocjami, choć rząd szykuje zakaz

PS2 ZPPP Browary Polskie: w 2024 roku polscy konsumenci kupowali codziennie 1,06 mln butelek i puszek piwa 0,0% [RAPORT]