Celem kampanii „Czas na męską decyzję” marki Permen jest zachęcenie mężczyzn, których dotyka problem obniżonej sprawności seksualnej, do stosowania tego preparatu z naturalnymi składnikami.
– Problemy ze sprawnością seksualną dotyczą w Polsce aż 1,5 mln mężczyzn. To ważny problem, a zarazem dość powszechna przypadłość, z którą nie trzeba się godzić, i z którą można się uporać. To właśnie chcieliśmy podkreślić w naszej kampanii, przedstawiając markę Permen jako sprawdzone i skuteczne rozwiązanie, dzięki któremu mężczyzna nie musi unikać seksu – powiedział Marcin Samek, Strategy Director w McCann Worldgroup.
Zobacz również
Temat sprawności seksualnej mężczyzn jest delikatny i drażliwy, przeważnie sprowadza się do rozmów w atmosferze rubasznych żartów. Kampania Permen przełamuje ten stereotyp, a jej mocną stroną jest to, że przedstawia temat w sposób rzeczowy i subtelny, co wsparte jest pięknymi zdjęciami i filmową stylistyką.
Kampania obejmuje dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne – jeden dla Permen King i jeden dla Permen Go!. Spoty można zobaczyć w głównych stacjach ogólnopolskich – TVP, TVN i Polsacie, a także na wielu kanałach tematycznych i platformach VOD.
Strategia, koncepcja komunikacji i kreacja kampanii opracowana została przez McCann Worldgroup, za produkcję TV odpowiada Dynamo Film, a za zakup mediów – dom mediowy MEC. Reżyserem spotu jest Arni Asgeirsson, zaś autorem zdjęć Wojciech Szepel.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
McCann Worldgroup współpracuje z firmą Walmark – właścicielem marki Permen i liderem rynku suplementów diety w Europie Środkowo-Wschodniej – od września ubiegłego roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing