TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Personal PR uruchamia bezpłatne konsultacje dla firm w związku z epidemią koronawirusa

Personal PR uruchamia bezpłatne konsultacje telefoniczne dla firm obawiających się konsekwencji wizerunkowych spowodowanych wyzwaniami ekonomicznymi wywołanymi epidemią koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2020-03-03

Doniesienia medialne związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa sprawiają, że od kilku tygodni obserwujemy narastające napięcie wśród firm, których proces produkcyjny jest zależny lub współzależny od dostaw z Chin. Coś, co jeszcze kilkanaście dni temu było czarnym scenariuszem, niestety w niektórych przypadkach staje się rzeczywistością. Firmy z różnych branż muszą mierzyć się z wydłużonym czasem dostaw, a co za tym idzie coraz bardziej nerwowymi reakcjami klientów.

– Kilka współpracujących z nami firm nie jest w stanie realizować zaplanowanej sprzedaży z powodu przerwania łańcucha dostaw części i komponentów. Wyzwanie jest powszechnie znane, jednak jak widzimy, klienci tych firm bardzo emocjonalnie reagują na tę sytuację. Fala hejtu wylewa się w korespondencji na dostawców B2C, a w branży B2B nie wszystkie firmy wiedzą, jak komunikacyjnie łagodzić sytuację, aby uchronić swój wizerunek, a przede wszystkim zabezpieczyć dobre relacje z klientami i partnerami. Zrozumienie partnerów biznesowych dla sytuacji zatem jest, jak widać, teoretyczne. Nie naprawimy sytuacji ekonomicznej, ale damy wskazówki dotyczące przygotowania maili, oświadczeń czy rozmów z partnerami i klientami. Mamy doświadczenie w działaniach kryzysowych i wiemy, jak ważne jest w takiej sytuacji odpowiednie informowanie i reagowanie. Chętnie doradzimy firmom, które chciałyby dowiedzieć się lub potwierdzić, czy obrany kierunek komunikacji w tym temacie, nie wpłynie negatywnie na markę. Mam przy tym nadzieję, że nasza propozycja nie zostanie przez nikogo źle zrozumiana. Zdecydowaliśmy się dać znać na rynku, że w razie potrzeby „jesteśmy”. Naszym celem nie jest pozyskanie nowych klientów – porady udzielane telefonicznie będą całkowicie bezpłatne. Jeżeli uda nam się naszym doświadczeniem i wiedzą pomóc komukolwiek, będziemy usatysfakcjonowani – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.

Agencja uruchomiła specjalny adres mailowy [email protected], pod którym można się skontaktować z zespołem, aby umówić rozmowę telefoniczną.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj